Gå til innhold

Min Golf 1.6 GL

Ranger emnet


Burny

Anbefalte innlegg

  • Svar 813
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hehe, tenkte på panseret da:) Litt annen form enn Standard:)

Kjøp karbon panseret til Marvil nå, så ordner det seg:)

 

Det skal være sånn! GTI ;)

 

Neida, er nok ikke selve panseret som er årsaken til det gitt, er en liten bulk som må rettes opp! så hjelper ikke med karbon, selvom det hadde vært tøft!

Var innom tanken faktisk!

www.bilforumet.no/faq

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeee, fått meg TV i bilen:D Eller, "INdash" greie, med DVD spiller. Kan koble til Playstation og TV tuner:D

 

Skal koble opp imorra hvis jeg får tid, drar på langtur til Haugesund i helga, hadde vært kult og se på Film på veien:D

- Vw Golf IV GTI

- X Vw MK2 VR6

- X Golf IV 1.6 Highline

- X Audi A4 1.8TQ

- X Min Badass Golf 3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeee, fått meg TV i bilen:D Eller, "INdash" greie, med DVD spiller. Kan koble til Playstation og TV tuner:D

 

Skal koble opp imorra hvis jeg får tid, drar på langtur til Haugesund i helga, hadde vært kult og se på Film på veien:D

 

Du har fått det ja! Hvor kjøpte du den? hvor mye ga du?

www.bilforumet.no/faq

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom hjem fra langtur igår, ble 120mil gitt, og bilen gikk fint hele veien:) Sitter som støpt i de stolene:D

 

Ikveld har jeg satt på K&N filteret igjen, og montert effektanlegg:D (iallefall 25hk mer nå ass) (kødd) Ble GROM lyd da iallefall:)

 

På fredag skal onkel bytte hjulager og bremser, også må jeg fjerne lakken på baklyktene igjen, så er den EU-godkjent:)

 

Da blir det å:

-Senke mer:D

-Sette i sota rutene foran

-Streamer foran

-Panserforlenger

-Kanskje xenon i Nærlysa, hvem vet..:)

Også har jeg kjøpt ny forsterker jeg skal teste i bilen nå:)

 

Noen bilder.

 

Oppå haukelifjell

Bilde052.jpg

 

"Linselus":D

Bilde053.jpg

- Vw Golf IV GTI

- X Vw MK2 VR6

- X Golf IV 1.6 Highline

- X Audi A4 1.8TQ

- X Min Badass Golf 3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gikk bra ja, ikke dumt det :)

 

Ser du tok med deg lillebror på turen å :p

 

 

Forresten, du sier effektanlegg, hva legger du i det? Tatt av DTM pottene?

 

Hehe

 

Bytta ut lydemperen med strakt rør isteden, over bakakslinga der. DTM potta er der ennå, men "lillebror" klarte og miste den i bakken og bøye ene utblåset. Så må kjøpe ny potte igjen.. :iconsm Kanskje jeg går for 2.doble rette denne gangen, får se..

- Vw Golf IV GTI

- X Vw MK2 VR6

- X Golf IV 1.6 Highline

- X Audi A4 1.8TQ

- X Min Badass Golf 3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår