Gå til innhold

Sladd reg nr!!!!

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

  • Svar 46
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

så lenge folk sladder og herjer selv med bilene må de regne med biler havner både her og der...

 

men skjønner jo poenget.. men at man blir sure for at folk ikke sladder skilta så lenge de har gjort noe selv på steder der veitraffikk loven gjelder stiller jeg meg uforstående til...

_________________

 

- 02 Audi A4 avant 130hk tdi

 

www.swfoto.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan jo være en fordel og sladde reg nr. Eller er du bare sur fordi du har fwd? Er jo ikke noe kult å miste lappen eller få bot fordi noen ikke gadd å sladde reg nr. Evt bli frastjælt bilen som er enda værre

Japanisce Industriabfall, nein danke!

audi s2 morrobil

audi s2 bruksbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan jo være en fordel og sladde reg nr. Eller er du bare sur fordi du har fwd? Er jo ikke noe kult å miste lappen eller få bot fordi noen ikke gadd å sladde reg nr. Evt bli frastjælt bilen som er enda værre

 

nei jeg er ikke sur pga det... bilen min kjøpte jeg for å kjøre og ikke ligge sidelengs i hvert kryss ;)

 

men over til saken... starten på denne tråden gjalt å sladde skilt ved burning osv... om man faktisk sladder på treff hvor man er på plass hvor veitrafikk loven gjelder så må man faktrisk ta følgene av det om noen skulle skje... er jo morro å se på og alt, men har en ødeleggende faktor for fremtidige treff... vi er jo bannlyst fra de fleste store parkeringer i oslo fortida samt andre steder i landet...

 

fra treff vil det alltid komme ut bilder med usladda biler, det er ikke til å unngå. men faren for at en snik ser skilt nummeret og bilen skulle bli stjelt er jo en negativ side med det... men så lenge man kjører med bilen i trafikken igjen til vanlig så ser jo hvem som helst bilen og sjangsen er like stor for at noen noterer nummeret og sjekker ;)

 

Så akkurat dette er noe man må ta med i beregningene sine om man faktisk tar en donut på ett treff eller faktisk stiller ut på treff...

 

og angående signaturen din... mest tåpelige jeg har sett på lenge... men det blir en annen sak igjen... tyske biler er ikke alt på jord gutten min.. selv hatt flere tyskere og ikke akkurat veldig imponert...

_________________

 

- 02 Audi A4 avant 130hk tdi

 

www.swfoto.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du er FULT klar over at folk kommer til å filme å ta bilder av deg, så hvis du først skal gjøre noe ulovelig så skru av skiltene før du skal ut å sladde eller noe.....!!! så enkelt er det bare.

 

Kanke regne med at det skilta blir sladda sånn uten videre.

 

 

P.S. Det er bare min mening da.....

2007 Renault Traffic *Arbeidsbil*

2002 Nissan Almera Sport *Bruksbil*

1993 Mazda RX-7 lhd *Sommerbil/Cruisebil*

1992 Mazda RX-7 rhd *Drifte/Banebil*

1986 Mazda 323 *vinterbil*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du er FULT klar over at folk kommer til å filme å ta bilder av deg, så hvis du først skal gjøre noe ulovelig så skru av skiltene før du skal ut å sladde eller noe.....!!! så enkelt er det bare.

 

Kanke regne med at det skilta blir sladda sånn uten videre.

 

 

P.S. Det er bare min mening da.....

 

word...

_________________

 

- 02 Audi A4 avant 130hk tdi

 

www.swfoto.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skru av skilta burde jo være det mest praktiske..?

Regner med du ikke burner rett foran politiet, akkurat.

 

Blir du tatt for burning mister du lappen, kjører du uten skilter er det noen lapper i bot.

 

Er enig at det er kjekt om folk kunne sladdet bildene før de ble lagt ut, men det er nok ikke noe man bør forvente seg, både pga tid (prøv å sladd et par hundre bilder), og kunnskap..

» [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004

» [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt

» [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt

Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jajo, men går vel ann å vise hensyn når folk gidder å lage litt show for andre eller???? Ser at det ikke blir no tema mer.....

 

Jeg synes ikke noe om å lage "show" på offentlig vei, hvis jeg drar på streetmeet etc. så er det for å dra og prate med mennesker med bilinteresse, ikke å se gamle volvoer og "såkalte" driftere herje rundt og spinne...

 

Hvis ikke folk skjønner at idagens samfunn der alle har en eller annen form for kamera med seg, så blir det tatt bilder av slikt...

 

På utstillinger etc. så har i allefall jeg utstilling-skilt som jeg benytter der, det koster ikke mange kronene å få dette...

 

Capice?

Parts and Retards - Størst på senk i Norge.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår