Gå til innhold

Kjøre med skilt fra annen bil

Ranger emnet


torbjørnbmw316

Anbefalte innlegg

kjøre uten skilt kan jo funke det..

 

 

de du møter vil tru du har skilt bak, og de som ligger bak trur du har skilt foran :) bør funke en viss tid det :)

 

Helt til purken møter deg og ser at du ikke har skilt foran, og deretter ser i speilet at du ikke har skilt bak heller.

 

Da er det game over fatality

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 45
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

jeg ble tatt for å kjøre med falske skilter på en bil for noen dager siden...

 

Fikk valget mellom 7dager i fengsel eller mellom 3 og 10 tusen i bot...

valgte bot... så vi får se hva juristen kommer fram til...

 

De så ikke meg kjøre bilen så kan hende saken blir henlagt...

95' Opel Omega 2.5 V6

89' Toyota Celica 1.6GT "konebilen"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bare man klisterer oblater på, så er alt lovlig..?

 

Og nei, det er ikke ulovlig å stå parkert med f.eks showskilter, på lik linje med at det er lov å bruke neon om bilen står parkert.

 

Og personlige skilter får man ikke godkjent på bil i Norge, uansett hvor mange bilblader du har med bilder av norske biler med showskilter. :)

» [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004

» [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt

» [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt

Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du får mindre straff om du kjører UTEN skilter en med falske.....bryter flere lover om du kjører med falske skilter!!!!

 

Men sannsynligheten for å bli stoppa uten skilter er jo MYE større enn falske. Og hvis det er snakk om 3-10.000 i bot for å kjøre med falske skilter, hadde ikke jeg vært i tvil.

 

Ikke at jeg har behov for å gjøre slikt ;-)

1996 850 R

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som skjedde i mitt tilfelle var att bilen sto parkert langs veien og det kom en kar på moped uten hjelm... politiet fulgte etter han og ga han en advarsel..

 

Så begynte de å kjøre nedover veien der bilen min sto og la merke til at den var ganske godt teipa sammen (pga. kollisjonen).. så da sjekka de skiltene med sentralen og fant ut at det var falske skilter...

 

Så da kom de bort til oss og spurte hvem som eide Volvoen som sto der.. og siden jeg sto der med Volvo R-Sport caps og skjorte så var det ikke så veeldig vanskelig å skjønne hvem det var sin.. :D

 

Bota kommer til meg i slutten av sommerferien... men jeg lurte på om jeg skal velge å ikke godta den, siden politiet nærmest trua meg til å si at jeg hadde kjørt bilen...

95' Opel Omega 2.5 V6

89' Toyota Celica 1.6GT "konebilen"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

biligere å kjøre uten skilter da væ , men du får et hælvete mæ forsikrings selskapene vis noe skjer

 

Si meg er du godt nok skrudd sammen? Det helvete der får du uansett om du kjører med eller uten skilter :iconsm

1998 VW Passat 1.8T Tiptronic

X: 1990 Volvo 240 GL B230F (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når dere først snakker om falske skilter. Var det ingen som så den gule GT40'n i gatebilbladet ellerno. Den stod jo med skilter i bladet, OG skiltene tilhørte en BMW...Den har riktige skilter nå men.

- '02 BMW 525DAT M-Sport

- '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro

- '02 VW Golf 1.9TDI

- '01 VW Caddy 1.9TDI

[thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når dere først snakker om falske skilter. Var det ingen som så den gule GT40'n i gatebilbladet ellerno. Den stod jo med skilter i bladet, OG skiltene tilhørte en BMW...Den har riktige skilter nå men.

 

Har vel ingenting å si hvilke skilter som var på Forden så lenge den ikke ble kjørt, men stod stille under fotograferingen?

Le Golf Noir VW Golf III 2.0l GTI 8v

Prosjekt Stormgrå! VW Golf III 1,8 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår