Gå til innhold

Bredda E30 M3?

Ranger emnet


Torak

Anbefalte innlegg

hmm hvem er det som sitter i baksetet:P på det første bilde over meg tru:P meg det:D hehe er en kompis av meg som eier den... går som ett uvær..

btw: er 6 stk e36 m3er og 3 e30 med m5 motor(den ene skal rubokonverteres og venter `minst 800 hk`, og 2 andre `vanlige` e30 m3 i gjengen min, trur seriøst jeg må handle meg m3 snart.. ekke gøy å bare være sjåfør i de bila...

 

Er den fortsatt i like fin stand som det ser ut til på bildene eller?:)

Sommerbil: E30 M-Tech 2

Bruksbil: S4 2.7 Biturbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 40
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...
Autovern?? Æsj..håpe den blir retta opp igjen da. Ødela bunnpanna ja..hele motoren gått nedenom også eller?

 

Finnes det noen annonse på bilen noe sted??

 

Det er en tysker som har bygd bilen ja.. helge har bare lakkert den tror jeg.. Har ihvertfall bilder av bilen i grå med TYSKE skilter..

-1987 Bmw e30 "m3", prosjekt

-1987 Bmw e30 2 dørs banebil prosjekt

-1997 Toyota HiAce 2,4D Turbo arbeidshest

x1993 Bmw e36 318i, widebody prosjekt

x1991 Bmw e36 316 vinterbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en tysker som har bygd bilen ja.. helge har bare lakkert den tror jeg.. Har ihvertfall bilder av bilen i grå med TYSKE skilter..

 

en belger var det vel som bygde den i utgangspunktet og kasta inn en m5 motor hvis jeg ikke husker feil

sint e36 touring til salgs

vr6 bunnpanne ønskes kjøpt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
  • 5 months later...
  • 4 years later...

Det er jeg som eier den Orange E30en med breie skjermer :)

Den er hel enda men har fått en stripe i baksjermen da jeg var i fenderen og også ødlagt 2 stk av bbs felgene,

Nå har jeg felgene på reprasjon så de kommer dere til og få sett på den bilen igjen til neste år...

Nå står det Brock B1 10X17 felger.

Bilen er ikke strøken lengre men er på veien enda og blir og få sett på Gatebil Rudskogen juli treffet :)

Jeg har gjort en del oppgraderinger med bilen gjennom årene så nå er alt sandblåst og lakket av understell med nytt alt av lager foringer bremserør og slanger. har også kjøpt bilstein justerbart koilovers til den.. Har byttet en del invendig i den også, så bilen er i bra teknisk stand men trenger en ny lakering...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår