Gå til innhold

Endelig!

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Stilig! hehe, ikke alle som har en hel bilmerke-tråd for seg selv på norges største bilforum.. Er vel ingen stor fare for å møte andre med maken bil, og det i seg selv er jo kult nok. Tenker en slik vekker sånn passelig med oppsikt hvorhen man parkerer.

 

Mye interessant å lese om biltypen i tråden her. Husker ikke helt hvor jeg har det i fra lengre, men har i flere år trodd at disse bilene hadde en fire sylindra Volvo motor. Er PSA V6 eneste motoralternativ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 92
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 3 months later...

Møtte en DeLorean i ei rundkjøring på Byåsen i Trondheim her i fjorsommer, trodde ikke mine egne øyne.. Kjørte lastebil selv, og fikk ikke sett så mye av denne bilen som jeg hadde ønsket.. Kunne liksom ikke bare snu og kjøre etter.

Hadde jeg kjørt privatbil skulle jeg jammen fulgt etter til han stoppa bare for å få se nærmere på denne perlen! :D

Digger både bilen og filmene den var med i!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 8 months later...

Veteran om et par måneder ja! skulle ha sjifta mansjetter på tannstang, speedo wire, og styrekuler. samt sjekke opp i en bremselekkasje før godkjenning. men er også inne på tanken om å få løfta karosseriet av rammen, for så å sandblåse og pulverlakkere rammen! tenkte å legge ut bilder, men kan du ikke laste opp lenger?

1981 DMC DeLorean

1979 Pontiac Trans Am

2000 Peugeot Partner

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veteran om et par måneder ja! skulle ha sjifta mansjetter på tannstang, speedo wire, og styrekuler. samt sjekke opp i en bremselekkasje før godkjenning. men er også inne på tanken om å få løfta karosseriet av rammen, for så å sandblåse og pulverlakkere rammen! tenkte å legge ut bilder, men kan du ikke laste opp lenger?

 

Du må bruke en opplastingsside som f.eks photobucket.com, og lime inn img-taggen her inne. Da blir det bilder :)

 

 

Og JA, vi vil se flere bilder :D

Bilforumet.no
Super Moderator
NYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil

2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

By the way, så reiser jeg og dama sammen med han fra flekkefjord som har delorean, til Nord Irland på Eurofest. Stort Delorean treff, med rundtur på den gamle fabrikken, testbanen osv! Det blir gøy. Siste helga i Mai mener jeg det va!

1981 DMC DeLorean

1979 Pontiac Trans Am

2000 Peugeot Partner

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen er meget strøken.Det viktigste var å finne en bil med strøken ramme,og ifølge Dave Swingle er ramma på bilen noe av den peneste orginal ramma han har sett.Vin.#3728.

Det står nå 2 Deloreaner i garasjen.En kompis importerte en i januar.Den skal restaureres fra ramma og opp.

 

Hvordan går det i denne gården da?

1981 DMC DeLorean

1979 Pontiac Trans Am

2000 Peugeot Partner

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OOHHH Nice ramme! Sikle sikle. har lyst til å få en slik selv, men redd det blir veldig dyrt, vet du hva prisen kom på? Hvor handla du skiltramma? Ser du har den smale stripa på siden! Har selv den brede, men har tatt den bort. tror jeg vil sette på ny når den tid kommer. Så din er i temmelig bra stnd sånn ellers? det var vel den som Dave Swingle hadde sett på.. Hva var Vin på disse bilene?

1981 DMC DeLorean

1979 Pontiac Trans Am

2000 Peugeot Partner

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OOHHH Nice ramme! Sikle sikle. har lyst til å få en slik selv, men redd det blir veldig dyrt, vet du hva prisen kom på? Hvor handla du skiltramma? Ser du har den smale stripa på siden! Har selv den brede, men har tatt den bort. tror jeg vil sette på ny når den tid kommer. Så din er i temmelig bra stnd sånn ellers? det var vel den som Dave Swingle hadde sett på.. Hva var Vin på disse bilene?

 

Ramma mener jeg kom på ca.65 lapper.Skiltramma kan du få kjøpt via DeLorean euro tec (gratis medlemskap,har de viktigste delene tilsalgs billig frakt og kvalitets deler).http://www.deloreanclub.co.uk/ De skaffer også striper.Jeg har modifisert ramma litt med usa flagg og irskt flagg+handling by Lotus merket.Lakket den med krymplakk så den ligner ganske bra på originalen som er av glassfiber.Bilen er i veldig bra stand,men jeg vurderer å bytte bensinpumpa i løpet av vinteren.Pumpa er jo snart 30 år,så det er greit å få byttet den ut.Får også gjort reint tanken innvendig som heldigvis er av plast,produsert som du sikkert vet av Dyno i Norge..Vin på min DMC er #3728 og #2009 på min kompis sin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den sjappa i Chicago, er det de som har starta opp igjen produksjon av DMC? Så noe skriverier i media for ikke så altfor lenge siden.

 

Også må jeg bare nevne på den bilen med trirotor wankel. Det er en fin kombo tror jeg. :cab

Bilforumet.no
Super Moderator
sier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)
Hakkum

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår