Gå til innhold

Politijakt i malmö.

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

  • Svar 32
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Han duden som blir tatt der tok livet av kjæresten sin og pakket henne inn i ett gulv teppe og satte henne inn i skapet. Hun sto der og råtnet i 3 mnd før politiet fikk beskjed. Han slo også ihjel moren sin som 17 åring. Det er derfor purken hunter han ned så jævelig

Å det er fra sikre kilder? isåfall skulle han vært innesperra!

Tar deg ikke på motor men tar deg på galskapen!

*Audi A4 TdiQ*

*King Cab 2.2 badass*solgt*

*Sierra 2.0 IS *søppel*

*arctic cat zl 500 *solgt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe nydelig arbeide. RoboCOP! hehe :D

 

 

http://www.nettavisen.no/innenriks/article665617.ece

 

Skjer dette i Norge, mister Politiet jobben, og du kan få utbetalt 150.000 kroner til å kose deg med! cheers

 

Så moralen blir, aldri stopp, og bli klin gæern om du blir stoppa, så dem må bruke makt. damndamn

 

Vinn vinn situasjon?

 

 

I helvette! Politiet var jo HELT ute på luggeføre her, dem har slått og sparket både kisn og kona, etter at han kjørte i påvirka tilstand og ikke stoppet for politiet. I tillegg knuste politiet både begge sideruter foran og frontrute(!!) på bilen de satt i. Politifolka må ha vært totalt ute å kjøre!

 

http://www.nettavisen.no/innenriks/article661913.ece

- Thorstein Klingenberg

- Porsche 911

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener det er galt at Politiet skal miste jobben for å beskytte oss som ikke kjører i fylla eller narkotikarus langs veiene. Denne mannen nektet å stoppe, og var vill når dem endelig fikk stoppet han.

 

Rå makt skal være lov når personer ikke føyer seg når dem blir arrestert. Det er faktisk vanlige mennesker som blir politi også, dem skal ha muligheten for å kunne beskytte seg selv, og andre under en slik vannskelig situasjon.

 

Hadde personen stoppet for politiet i første omgang hadde aldri dette skjedd.

 

Skal lure på hva dem kommer fram til i straff for disse personene i bilen. Førerkort beslag hos begge, og bøter i hele 10.000 kroners klassen, som blir trekt fra 150.000 kroner evt erstatningen dem får?

 

Komisk. :puke

Ikke akkuratt løsgjenger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så om du gjør noe galt, eksempelvis pisser i et smug når du er dritings, og lauper avgårde når onkel ser deg så er det helt ok at dem banker deg smårar når dem får tak i deg? Eller skal Politiet bare få gi noen juling når dem kjører i fylla? Hva med voldtektsmenn? Bankranere?

 

Politiet gjennomgår mange år med opplæring og trening for at de skal holde hodet kaldt og opptre rasjonellt i situasjoner der andre mister hodet. Politiet i norge bruker våpen i svært liten grad og skal bruke så lite vold som mulig for å løse en situasjon. Med så sterke påstander fra Politiets eget etterforskningsorgan så har jeg ingen tvil om at de har brukt mer vold enn nødvendig, og slike politimenn har ingenting i den jobben å gjøre.

 

 

Ellers er jeg enig i at folk som kjører i rus må fjernes fra veiene, men det samme kan sies om gamlinger som ikke lenger orker å se til høyre, eller folk som kjører med sin 1,4 Corolla med 7,2 meter campingvogn bak og ei toppfart på 50, eller 18åringen med 10 dager gammelt førerkort som ligger i 160 i 80 sonen i en gammel BMW som de såvidt klarte å lure igjennom EU-kontrollen.

 

Politiet må få slike av veiene, men ikke med vold med stump gjenstand.

- Thorstein Klingenberg

- Porsche 911

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så om du gjør noe galt, eksempelvis pisser i et smug når du er dritings, og lauper avgårde når onkel ser deg så er det helt ok at dem banker deg smårar når dem får tak i deg? Eller skal Politiet bare få gi noen juling når dem kjører i fylla? Hva med voldtektsmenn? Bankranere?

 

 

Hva har det med denne problemstillingen å gjøre? man trenger ikke å dikte opp fabler mot konkrete historier.

 

Hva mener du dem skulle gjort da?

 

Latt dem sette seg inn i bilen å kjøre igjen? For han ville ikke bli pågrepet.

 

eks

Vi melder over samband at gjerningsmannen ikke ville la seg pågripe. Han kjører vidrere nå ,over.

Motat. Vi får håpe nestemann vil la seg pågripe over.

 

 

Det er relevant fordi det skulle liksom være greit for Politiet å banke de som kjører under påvirkning av rusmidler. Da burde det jo være greit å banke de som voldtar jenter også, ikke sant? Eller de som raner banker? Det er jo værre forbrytelser. Hvis du så leser litt mellom linjene her så var poenget at det er uakseptabelt at Politiet bruker unødvendig vold.

 

 

Videre er et veeeldig langt skritt fra å la vedkommende kjøre videre til å knuse både frontrute og begge sideruter på bilen og banke både mann og kone. Fyrn på bildet er ikke spesiellt stor så jeg har ingen tro på at ikke to betjenter skulle klare å få kontroll på mannen uten å måtte slå han så kraftig med en maglite at han måtte sy sting i hodet.

- Thorstein Klingenberg

- Porsche 911

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For min del kan man gjøre som det blir gjort i fengsler i Russland og Irak når det gjelder fanger. Har to kompiser som har fortalt meg om hva slags straff som venter for diverse kriminalitet i nevnte land.

 

Han fra Russland fortalte at en han kjente stjal en bil, han soner nå en straff på 18 år hehe.

 

Uansett så mener du at man skal bruke silkehansker, og jeg mener at man kan ta i ett godt tak når det gjelder forbrytere som ikke samarbeider om man kan bruke det ordet.

 

Men back to topic!

Ikke akkuratt løsgjenger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er vanligvis veldig kritisk til medier, men hvis det som står er sant, så har politibetjentene dratt det for langt. Har liten tro på at de trengte gå så hardt til verks for å få fatt i fyren, det var tross alt 4 trente politifolk mot en mann og en dame. Og når det gjelder straff, så er vel det opp til en dommer å avgjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For min del kan man gjøre som det blir gjort i fengsler i Russland og Irak når det gjelder fanger. Har to kompiser som har fortalt meg om hva slags straff som venter for diverse kriminalitet i nevnte land.

 

Han fra Russland fortalte at en han kjente stjal en bil, han soner nå en straff på 18 år hehe.

 

Uansett så mener du at man skal bruke silkehansker, og jeg mener at man kan ta i ett godt tak når det gjelder forbrytere som ikke samarbeider om man kan bruke det ordet.

 

Men back to topic!

 

 

Har du noengang kjørt for fort? Hvis ja, mener du Politiet skal gi deg litt juling når du blir tatt? De skal jo ikke ta i deg med silkehansker...

- Thorstein Klingenberg

- Porsche 911

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår