Gå til innhold

BMW z3

Ranger emnet


VillmanN

Anbefalte innlegg

det er 2liter rekkesekseren... i det tilfellet at bilen er en 97mod og har gått 34.000km så vil det vel nok ikke øke verdien på bilen nei, mindre driftssikker vil den nok ikke bli hvis du gjør det ordentlig, da disse bilene kommer med denne motoren standard...

BMW CCN Member #7856

 

(-)93 BMW 325i Coupé Mtechnic

(x)90 Mercedes 230E

(x)98 Honda NX125

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok forskjellig fra person til person. Jeg definerer meg selv som Fiat-entusiast, men jeg kunne godt hatt både en MX-5, en Z4, eller en Honda S2000.

 

Det kan være du har rett, men personen vil i såfall gå glipp av store mengder kjøreglede. Det var noe som manglet i Z3en. I tillegg var det grisetrangt for mitt 1.90 cm lange legeme. Ikke at MX-5en var så mye bedre, men litt var det nå ihvertfall...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 year later...

hvorfor har du sett deg ut Z3 ? er det fordi du er fan av roadstere ? eller bare designet ?

 

sånn i forhold til biltypen roadster så har jeg hørt mye negativt om z3. ved aktiv kjøring og på svingete veier, der hvor roadstere skal kjøres, så er visst ikke bilen stiv nok. igjen, dette er bare ting jeg har lest rundt omkring. hvis det er roadster du er på utkikk etter så kan jeg iallefall gå god for mazda mx-5. skikkelig roadster til en fornuftig pris. en genial bil for å oppdage hva kjøreegenskaper handler om :)

BMW Z4 2003 3.0i

Huyndai Elantra GL 1997

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 11 months later...

Jeg ser også etter en Z3, og jeg fyller år om en uke. Lappen får jeg dessverre en måned senere, kanskje, så jeg har god tid til å skaffe penger til en. Jeg har dessverre bare 30.000 nå, men har akkurat fått meg en jobb nr.2, så jeg håper jeg kommer til å tjene en del. Jeg kan sikkert også låne bilen til de andre i familien min mens jeg sparer penger til egen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår