Gå til innhold

Montere ny bakfanger (fester), B4

Ranger emnet


goLd^-

Anbefalte innlegg

  • Svar 41
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

bare noe ræl jeg kjøpte på biltema. orker ikke ha effekt anlegg på bilen min, er så bæl harry med biler som bråker så det skjærer i ørene, uten at de beveger seg en meter...

 

så planen var å fjerne original endestussen, sette på den nye, også bare prøve å lage en form for feste for ei potte på den andre sida.

får se hvordan det blir, men først skal jeg ha et par ukers ferie i utlandet :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 weeks later...
  • 7 months later...

en kompis var uheldig og rygga på bakfangeren min i fjor sommer, festene inni fangeren knakk og det samme gjorde litt av fangeren. så nå står bilen på bukken i garasjen for å fikse en del kosmetiske feil.

 

Planen er:

- fikse noen lakkskader i hjulbuene foran, etter en røff vinter

- skifte gitter på front og bakfanger, ender opp med sølv nå, siden malinga flassa av på gitteret bak (kjøpte det ferdig lakka svart. foran som var lakkert hos lakkerer var fortsatt like fint, men jeg røska ut det og)

- få på sideskjørta, ser ut som om disse er en cm eller 2 for korte :S

- monterer 1 potte på hver side bak.

- fikse gitter rundt begge disse pottene

- nye sommerdekk, toyo PROXES T1-R (regner med å få disse levert på døra i dag eller imorra)

 

bilen skal ikke av bukken før dette er ferdig nå =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da var nytt gitter på på plass foran, fiksa de små lakkskadene også har jeg fått festa fangeren skikkelig foran. har brukt x antall tuber med epoxt lim og litt tec 7 så langt. regner med å få fiksa ræva på bilen til søndag (jobb, jobb og atter jobb setter kjepper i felgane for meg)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 problemer så langt, er skeptisk til om jeg får plass til pottene, tror den ene vil treffe glassfiberen. problem nr 2 er litt værre. skjørta er 4-5 cm for korte :S

den ene felgen min fikk seg en smell når jeg fikk lagt om dekka og :(

 

tenker jeg kan klare å få rota meg til ett par bilder på torsdag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår