Gå til innhold

noen som vet om en god "interiørmaker?"

Ranger emnet


kenterik

Anbefalte innlegg

Hva koster det å trekke om en skinninredning sånn ca?

 

vet ikke hva det koster i norge, men jeg spurte engang et svensk firma hva de skulle ha for trekke om skinnsetten i min volvo, de skulle ha mellom 20 - 25000

Volvo 945 GLTD 1991

Volvo 740 GL 1986 (Delebil/prosjekt)

Volvo 24? 19?? (V8 prosjekt)

(x) Opel Record 2.0S 1984

(x) Honda Accord Combi Cupe 1984, (x) Volvo 244 GL 1979 (x) Volvo 244 Dl 1981

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det koster nok en god del ja. personlig vil jeg bare trekke opp dørtrekka mine jeg da, og det er nok atskillig mindre jobb enn skinnseter. er nesten så jeg kjøper en boks med 3m spraylim å prøver meg selv... hadde det ikke vært for at jeg tviler på mine egenskaper som salmaker, hehe

Old volvo's never die, they only go faster..Harley davidson: American iron

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det koster nok en god del ja. personlig vil jeg bare trekke opp dørtrekka mine jeg da, og det er nok atskillig mindre jobb enn skinnseter. er nesten så jeg kjøper en boks med 3m spraylim å prøver meg selv... hadde det ikke vært for at jeg tviler på mine egenskaper som salmaker, hehe

 

Har selv vurder å gjøre det det selv, ser jo ikke så vanskelig ut når de gjør på RIDES på Discovery, men vi får se..

Volvo 945 GLTD 1991

Volvo 740 GL 1986 (Delebil/prosjekt)

Volvo 24? 19?? (V8 prosjekt)

(x) Opel Record 2.0S 1984

(x) Honda Accord Combi Cupe 1984, (x) Volvo 244 GL 1979 (x) Volvo 244 Dl 1981

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fairmont er ikke gode!!

 

Dei trakk opp igjen et tak på en cabriolet jeg hadde.

Det ble brukt uoriginalt tak, selv om jeg presiserte at jeg ville ha original deler (dei trodde sikkert at jeg ikke ville merke det)

Taket ble ikke stramt i det hele tatt, med synlige bølger i taket.

 

Og ingen vilje til og fikse det når jeg påpekte det!!

 

 

Anbefaler Salmaker Arild Broberg i Fyrstikkalleen 21.

Dei klarer alt og det blir fint.

 

03-ERSD-FRI08-00336.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår