Jump to content
Bilforumet.no
Sign in to follow this  
Guest 426hemi

STREETMEET på Ingjerstrand 1 Juliiiiiiiii (på kvelden)

Rate this topic

Recommended Posts

Jeg kommer! Er på strømmen rundt halv kvart på 8tida..

Bra vær er det idag også!:thumb

Får håpe onkel blå har andre mere resurrs sterke ting og bruke tida si på enn og jage oss da!:coplight

Hvorfor skal noen bølle på streetmeet? Det er ikke lov å burne noe offentlig sted i Norge. Ingjerstrand er ikke ett lukket omr. Folk drar på streetmeet for å se på biler og utveksle erfaringer osv. Ikke for å få ødelagt bilen av steinsprut, svidd gummi og beslaglagt lapp fordi en tufs bare MÅTTE burne!

Oppfør dere. Så kanskje dere forstår hva en bilentusiast er glad i. Nemlig hele fine biler og ett førerkort som er gyldig.

-Thelle-

Jeg er på esso på ryen 20:30, dere som bor i nærheten av ryen kom dit 20:30 da, sånn at vi blir et par biler i kolonne :D

Har fått lånt med meg kamera også sånn at jeg får tatt noen bilder =)

:thumb

Jeg er på esso på ryen 20:30, dere som bor i nærheten av ryen kom dit 20:30 da, sånn at vi blir et par biler i kolonne :D

Har fått lånt med meg kamera også sånn at jeg får tatt noen bilder =)

:thumb

Regner jeg er der fra sånn ca 20:00 så bare kom før..Tar med scanner'n (om jeg finner den) så vi hører når de tenker å ta turen innom.

Prøve å dra fra Ryen sånn ca 20:45?

Prøv å gi faen å burne a, kanskje onkel ikke gidder å jage oss da i så fall.

hvilke frekvenser er fine for oslo om dagen? har de noen spesial frekvenser? noen kanaler de bruker som faste kanaler ved mye trafikk utenom den vanlige?

Kunne jo tatt opp trafikken på scanneren og lagt det på video.

-Thelle-

Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

• Create New...

Important Information

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å opptimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Hvis du klikker videre på siden aksepterer du vår bruk av cookies.