Jump to content
Bilforumet.no
Sign in to follow this  
Guest 426hemi

STREETMEET på Ingjerstrand 1 Juliiiiiiiii (på kvelden)

Rate this topic

Recommended Posts

Siden det er så in om dagen å inndra førerkorta til folk som har burna på bilder på nett, burde kanskje skilt sladdes her ?

Har tatt vekk bilder med burning og synlig skilt ... m'm

syns vi skal arrangere et nytt biltreff der i løpet av sommerferien :) faen så flaut å bli kalt råner av avisa, og andre for den sags skyld :(

Guest 426hemi
hehe :) du som satt der oppe.kjørte opp med omegan tror du så meg?var litt glatt der oppe så sklei litt rundt også :)

ulakert frontspoiler og sån. Mørkeblå opel omgea sedan

Vi så deg ihvertfall!

Du grisa litt rundt der ja, og opeln holdt!!!

Har ofte sett andre opler som har griset tilsvarende, og de har pleid å havarert (men da har det som regel vært 2,2 motoren).

Er bra kjørt, omegan virka frisk nok den.

om folk velger å burne på et sånt treff får de heller leve med at de blir tatt bilde av, er jo ikke akurat noen nytt politiet har funnet på at man kan se på bilder/film..

de ber jo om å bli tatt :P

er man med på leken osv...

litt enig der, men uten de hadde det vært lite action ville jeg si... en kamerat av meg som foreslo at vi hadde skulle ha på en bestemt radio kanal i alle bilene, lur ide?

Jeg syntes det hørtes morsomt ut, skikkelig surround :hello:

Sendte mail til Oblad.no.. he he :thumb

KOPI:

Angående denne artikkelen i oblad.no: http://www.ostlandets-blad.no/apps/pbcs.dll/article?AID=/20060702/NYHETER/107030020/1008/NYHETER

Jeg syns det er litt frekkt og ta sluttninger av meg og andre ungdommer/bilintresserte, Selv om jeg har sportseksos og og litt større felger enn alle andre der ute i bilparken, og jeg liker og spille høy musikk og være sammen med andre bilintresserte gjør meg ikke automatisk en fare for samfunnet, Og si at det var en "ansamling av "rånebiler"? Her var det faktisk mange sjeldne sportsbiler og mye sunn ungdom som bruker tid&penger på noe som intresserer dem selv og er sunt. og ikke dop og vill drekking O.l

Bare norsk bilungdom/intresserte som vil treffes og ha den gøy.

Ha en fin dag,

Mvh Ole-Even Nebbenes.

jøss, titta på noen bilder nå, blei virkelig ett bra treff jo... ikke bare ladaer med scoop der heller... hehe

kom jo noen 240'er osv da... ellers greit ;)

*dukke*

Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

• Create New...

Important Information

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å opptimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Hvis du klikker videre på siden aksepterer du vår bruk av cookies.