Gå til innhold

STREETMEET på Ingjerstrand 1 Juliiiiiiiii (på kvelden)

Ranger emnet


Gjest 426hemi

Anbefalte innlegg

Siden det er så in om dagen å inndra førerkorta til folk som har burna på bilder på nett, burde kanskje skilt sladdes her ?

 

Har tatt vekk bilder med burning og synlig skilt ... m'm

Rebel

 

2001 S60 2,0T (tilsalgs)

2000 V70R AWD Laserblå (soon2come)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 210
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Gjest 426hemi
hehe :) du som satt der oppe.kjørte opp med omegan tror du så meg?var litt glatt der oppe så sklei litt rundt også :)

 

ulakert frontspoiler og sån. Mørkeblå opel omgea sedan

Vi så deg ihvertfall!

Du grisa litt rundt der ja, og opeln holdt!!!

Har ofte sett andre opler som har griset tilsvarende, og de har pleid å havarert (men da har det som regel vært 2,2 motoren).

Er bra kjørt, omegan virka frisk nok den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

om folk velger å burne på et sånt treff får de heller leve med at de blir tatt bilde av, er jo ikke akurat noen nytt politiet har funnet på at man kan se på bilder/film..

 

de ber jo om å bli tatt :P

 

er man med på leken osv...

- 2007 325d coupe Msport , BBS LM , KW3. Sølv bil, coral rødt Msport skinn - Daily driver

- 1992 mx5 - Trackday toy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sendte mail til Oblad.no.. he he :thumb

 

KOPI:

 

Angående denne artikkelen i oblad.no: http://www.ostlandets-blad.no/apps/pbcs.dll/article?AID=/20060702/NYHETER/107030020/1008/NYHETER

 

Jeg syns det er litt frekkt og ta sluttninger av meg og andre ungdommer/bilintresserte, Selv om jeg har sportseksos og og litt større felger enn alle andre der ute i bilparken, og jeg liker og spille høy musikk og være sammen med andre bilintresserte gjør meg ikke automatisk en fare for samfunnet, Og si at det var en "ansamling av "rånebiler"? Her var det faktisk mange sjeldne sportsbiler og mye sunn ungdom som bruker tid&penger på noe som intresserer dem selv og er sunt. og ikke dop og vill drekking O.l

 

Bare norsk bilungdom/intresserte som vil treffes og ha den gøy.

 

Ha en fin dag,

Mvh Ole-Even Nebbenes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår