Gå til innhold

STREETMEET på Ingjerstrand 1 Juliiiiiiiii (på kvelden)

Ranger emnet


Gjest 426hemi

Anbefalte innlegg

  • Svar 210
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Synes dette street meet her var veldig bra jeg....

 

spesielt med at det hadde en egen "burne" plass, så det fort ble litt mere forsvarlig og leke der.

 

Det eneste jeg synes at vi maglet var noen som kunne stått nede i veien og sett etter politi.. :P

 

Vi hadde akkurat kommet igjen fra en liten kjøretur lenger inne i den veien,

i det vi passeter forbi treff plassen i 70km/t eller noe med rødglødende turbo motor og varme bremser ser vi politi.

de så ikke så happy ut for og si det sånn.

 

Men for all del det var et morsomt og artig treff ;)

(ønsker med flere treff som detta :)m'm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 426hemi

Jepp, dette var bra saker.

Synes at et aldri så lite sent august/ tidlig september treff på samme stedet hadde gjort seg ja. Visste faen ikke om den øvre plassen der jeg, enda jeg har vært der på streetmeet før og! :iconsm

Hadde aldri trudd at det skulle bli så jævlig vellykket, og jævla bra oppmøte var det jo.

Den "japan import" supran eller hva det var var jo grom å se på og høre på, skylinen kjørte og drifta som en gud, og det gjorde BMW'en og s14'ëne og.

De skal ha takk for innsatsen!

Ja, volvoene og, selvom det ikke var like mye futt i dem ( den turbolada stasjonsvogna gikk jo som bare det, takk til den såklart).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fant vel ikke fram. jeg trodde de skulle opp og legge litt striper når de kjørte opp på burne plassen hehe så jeg løp etter :)

 

neida.. de skulle bare opp å hindre meg i få grilla ferdig.. fikk ikke lov til å grille ferdig engang.. måtte slukke grillen å stikke med en gang..

1976 Scania 80 Super Partybuss * 1976 244 GL * 1978 242 L * 1989 240 Gl * 1991 245 GL * 1994 Nissan Skyline R33 GTS-T * 1997 Volvo 940 LT * 1998 Ford E-350 Econoline Powerstroke *

Lenke til kommentar
Del på andre sider

neida.. de skulle bare opp å hindre meg i få grilla ferdig.. fikk ikke lov til å grille ferdig engang.. måtte slukke grillen å stikke med en gang..

 

hehe :) du som satt der oppe.kjørte opp med omegan tror du så meg?var litt glatt der oppe så sklei litt rundt også :)

 

ulakert frontspoiler og sån. Mørkeblå opel omgea sedan

Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig

 

Opel Maffian

 

Qraftwerket

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår