Gå til innhold

støtdempere/fjærer, hva bruker man?

Ranger emnet


ballemann

Anbefalte innlegg

okei, jeg tenkte jeg skulle senke bilen min litt, etter jeg har skaffet meg noen ordentlige felger, men så lurer jeg på, jeg finner bare 30mm senk til polo, så kom jeg på at kanskje golf eller noe sånt passer? eller gjør det ikke det? er det noe annet som passer i det hele tatt?

 

mvh ballemann :O

85mod toyota lc lj70 33"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

okei, jeg tenkte jeg skulle senke bilen min litt, etter jeg har skaffet meg noen ordentlige felger, men så lurer jeg på, jeg finner bare 30mm senk til polo, så kom jeg på at kanskje golf eller noe sånt passer? eller gjør det ikke det? er det noe annet som passer i det hele tatt?

 

mvh ballemann :O

 

Hvis du ikke finner mer enn 30mm senk til polon så tror jeg ikke du har

kikka veldig nøye. Å få tak i mer er ikke noe pes, men om du skal

senke mer enn 40mm så bør du ikke bare bytte fjørene om du ikke

har planer om å kjøre veldig forsiktig!

 

Fant mange leverandører når jeg skulle ha, men det er en god stund siden,

så kommer ikke på dem i farta.

Men norsk bildelesenter har ihvertfall.

 

Her http://www.norskbildelsenter.no/

 

Golf senke-sett er vel ikke helt å anbefale i og med den er endel tyngre om

jeg ikke er helt på viddene :well

 

en link til:

http://www.europerformance.co.uk/pages/products/category_results.mhtml?category=fkhighsportcoiloverkits&car=vwpolo&manufacturer=fksuspension&sub_category=1

Han fra åsen

 

X'er:

- 2001 Polo, (taket og vraket)

- NSR 125 (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

okei, jeg tenkte jeg skulle senke bilen min litt, etter jeg har skaffet meg noen ordentlige felger, men så lurer jeg på, jeg finner bare 30mm senk til polo, så kom jeg på at kanskje golf eller noe sånt passer? eller gjør det ikke det? er det noe annet som passer i det hele tatt?

 

mvh ballemann :O

 

Laveste jeg har sett til Polo 2/2f er 120/85

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, kan hende at 30mm holder, men er det noen andre fjærer som passer? tenkte å kjøpe brukt, fordi nye til polo koster 1100,- ... og jeg har ca veldig lite penger :P

 

 

ville heller spart litt penger å kjøpt noe lavere. jeg har selv 85/120 justertbart. men jeg mener at 30 mm er veldig lite, er vel så vidt det kommer til å synes. Får 4000 laken får du demper å fjerer. 60 mm. spar heller.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, kan hende at 30mm holder, men er det noen andre fjærer som passer? tenkte å kjøpe brukt, fordi nye til polo koster 1100,- ... og jeg har ca veldig lite penger :P

 

Delene til Golf passer ikke på Polo. Du bør uansett bytte dempere samtidig. Med 30-40mm senking og gamle dempere blir de fort utslitt.

 

Spar litt penger å kjøp et FK 60/40 kit. Det passe høyt til å kjøre med om vinteren også

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sjekket det ut nå, sportstøtdempere, og de 40/60mm fjærer, holder det ca lenge det da?

 

 

om de holder lenge? kommer jo litt ann på hvordan du kjører. har ikke sånt sett selv. bestillte det helt til jeg kom over justert bart.... å ikke har jeg kjennskap til cobra heller. dem hadde også 60 mm forann å bak. eller kansje jeg blingsett hmmmm. men bra du fant det da. grei pris er det også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår