Jump to content
Bilforumet.no
Sign in to follow this  
RollaOle

Treff Skedsmohallen snart?

Rate this topic

Recommended Posts

Guest 426hemi

Se på tråden litt lenger nede...

Skedsmohallen gikk LITT i dass forrige gang, så er liksom ikke så vits i å ha det der igjen

Tror faktisk det er bedre å finne en plass i oslo enn å prøve å ha noe treff på skedsmohallen eller andre steder i nærheten av Lillestrøm. Politiet her har en smule merkelig prioritering til tider. Så fort de ser 2-3 styla biler sammla på en plass så er det opp med politihellikopter og massiv oppmøte av politibiler med en gang.

Politiet i Oslo tror jeg har litt andre prioriteringer, så jo når vi hadde treffa på ikea, tok jo evig lang tid før politiet i det heletatt kom enkelte ganger.

Mitt tips er hvertfall å prøve å få til noe i Oslo-politidistrikt enn romerike...

Tryvann?

Om noen snille sjeler vil pm'e meg og få mob nummeret mitt, så hadde det vært kos... (aiks! Hørtes ut som en søker-partner annonse... :O )

Er ikke mange folkene i min vennekrets som bryr seg noe særlig om bil, så kommer som oftest for sent til de streetmeetsa som det blir informert om på folkemunne.. :(

Dere får bare følge med på forumet da vet dere gutter ;-) (Jenter også for den saks skyld :-P)

Jeg har også vært med på at politiet på Romerike ikke er så alt for glad i streetmeets, men dere kan jo glo litt rundt på hva som skjer i nærheten, som for eksempel Follo ;-)

Kan nevne at det er planer om et treff på Ingierdstrand som ikke er så all verdens langt unna Romerike. Erfaringene med politiet i Follo er at vi får lov til å være omtrent hvor vi vil så lenge vi holder oss til enkelte regler :-P

Det er en egen post om dette: På tide med noe fett i Follo...

Forøvrig er datoen satt til lørdag 1. juli, og vi satser på å få med noen griller og pent vær :-)

Var jo treff på Ingjerstrand ifjor... syntes ikke den p-plassen var så voldsomt stor, men så ut som det var 2 p-plasser og den ene var avsperra ellerno.

Men tryvann? Hvorfor har det aldri vært noe der oppe bortsett fra vintersladding? Er det ikke svæær plass oppå der? Lenge siden jeg har vært helt oppi der så husker ikke..

1. juli er det sensation white @ amsterdam arena :D

Var jo treff på Ingjerstrand ifjor... syntes ikke den p-plassen var så voldsomt stor, men så ut som det var 2 p-plasser og den ene var avsperra ellerno.

Men tryvann? Hvorfor har det aldri vært noe der oppe bortsett fra vintersladding? Er det ikke svæær plass oppå der? Lenge siden jeg har vært helt oppi der så husker ikke..

1. juli er det sensation white @ amsterdam arena :D

P-plassen på Ingjerstrand er minst like stor som på skjedsmohallen. Men den er bygget opp i 2 plan. Du har øvere og nedere plass. Var ikke der i fjord så mulig den øvere var stengt?

P-plassen på Ingjerstrand er minst like stor som på skjedsmohallen. Men den er bygget opp i 2 plan. Du har øvere og nedere plass. Var ikke der i fjord så mulig den øvere var stengt?

Jepp, stemmer bra det.. var kjetting og sperra inn den øverste plassen der, titta så vidt på den og den så ganske grei stor ut ja.