Gå til innhold

Audi 90 Coupe 20v Quattro selges!

Ranger emnet


NapeR

Anbefalte innlegg

Skal selge bilen nå pga at jeg går på skole nå og har mest sannsynelighvis jobb i norsjøen til høsten så da skal jeg ha ny bil.

 

Bilen er i okay stand.. Men litt fiks er det på den.

 

Bilen skulle vært Eu godkjent i mars. Men dette har jeg rett og slett glemt. Så jeg fikk avskiltningsbegjær på den rett for jeg dro ti Stavanger (Bilen befinner seg i Larvik). Men skiltene er ikke levert inn enda.

Det som jeg vet må byttes er Frontlyktene.

 

Følger også med nytt 45mm senkesett med TÜV papirer.

 

Nesten nye dekk på vinter/sommer felger.

 

Er ikke så mange og sammenligne med men kom med et bud så får vi se.

Har ikke hastverk med og selge.

 

Bare og ringe hvis det er noe dere lurer på!

 

Stian Naper :: 93200783 Når som helst etter kl 1600.

Ikke SMS!

 

Legger ved noen bilder som er tatt av den nå nylig.

 

04052006029.jpg

 

02052006027.jpg

X - 1990mod .::. Audi 90 Coupe 2.3 20v Quattro .::.

 

 

X - 1991mod .::. Bmw 318i E36 .::.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada skal legge den der også.

Naj.. Ser de ligger tett oppmot 50.. men skal få den billigere enn et.

Er litt plukk for og få den strøken. Men ikke noe prob his du kan gjør litt selv ;)

Men nå er jo jeg jævli pirkete på ting også da.. Bare at jeg ikke har hatt tid eller penger til og fikse det som har vært galt med den.. Men får stadigvekk høre at den er fin også videre.

X - 1990mod .::. Audi 90 Coupe 2.3 20v Quattro .::.

 

 

X - 1991mod .::. Bmw 318i E36 .::.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er lyktene også håndbrekket som jeg vet om. Festene til lyktene er knekt. Og det ene lykteglasset er sprukket. Håndbrekket har jeg egentlig aldri hatt behov for så det har jeg aldri skjekket ut hva feilen kan være. Men kan ikke være store greine.

Bilen ser hel og pen ut under syntes jeg iallefall da. Import fra sveits i 2002 så har ikke gått mye på norske veier.

X - 1990mod .::. Audi 90 Coupe 2.3 20v Quattro .::.

 

 

X - 1991mod .::. Bmw 318i E36 .::.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er lyktene også håndbrekket som jeg vet om. Festene til lyktene er knekt. Og det ene lykteglasset er sprukket. Håndbrekket har jeg egentlig aldri hatt behov for så det har jeg aldri skjekket ut hva feilen kan være. Men kan ikke være store greine.

Bilen ser hel og pen ut under syntes jeg iallefall da. Import fra sveits i 2002 så har ikke gått mye på norske veier.

 

Sikkerwirene eller kalipterne som har satt seg ellerno..

- '02 BMW 525DAT M-Sport

- '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro

- '02 VW Golf 1.9TDI

- '01 VW Caddy 1.9TDI

[thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja helt sikkert.. Men det er noe kjøper får ordne. Har ikke gjort noen innsats for og få fiksa det. Men det funker littegrann på toppen.

 

Har ikke noen bilder av bilen innvendig nå. Men er pen inni. Bare sliti akkurat der du går inn og ut av førerstolen. Fargen er forøvrig grå.

 

2 uker etter at jeg kjøpte bilen så kutta trip telleren ut. Derfor står den på 152800 eller noe. Snakka med han forrige eieren og den hadde telt hele tiden når han hadde hatt den (en beskjent). Kan tippe den har gått 165000 nå jeg. Har hatt den siden oktober 2005.

X - 1990mod .::. Audi 90 Coupe 2.3 20v Quattro .::.

 

 

X - 1991mod .::. Bmw 318i E36 .::.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom håndbrekket er defekt må du regne med å bytte caliptere eller overhale de du har. Regn med en 3-4000... Det må vel også fungere for at du skal få bilen godkjent.

 

overhale valiprane kosta ikkje meir en 300 per stykk, treng ikkje det en gang, berre mo opp bremsene , so fungere handbrekke igjøna eu kontroll. men vil sette seg fast i løp av ei lita periode, men overhaling vil bli bra

1990 Audi 200 20v tq

1987Audi 90 quattro

1986 Ford sierra 2,0L VRAK

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår