Gå til innhold

Gammelt prosjekt nye løsninger...

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Tenkte å vise at det faktisk skjer noe hos meg også, av og til.

Rykende ferske bilder av nye grenrør og div: http://www.fc150.com/id29.html

 

evo2front2liten.JPG

 

evo2sideliten.JPG

 

turboinnerskjerm.JPG

 

Blir vel en ny oppdatering med nye bilder over helga.... Hørte jeg motorplater??

 

Joakim.

244 Turbon lever igjen!!

(med mosegrodd grill etter 3-4år med lagring på gressbakke...)

04 Nissan navara

87 bmw 320i

73 amc hornet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Må bare få si at horneten din ser helt rå ut..

Jeg får en Rambler clasic om et par ukers tid å hadde nå planer om å få i en 360 eller en 401 i den..

Problemet er bare.. Hvor får man kjøpt sånt her i norge?

 

Regner med at jeg trenger både motor , driverk å girkasse.. godt med kr er det heller ikke på konto,,

 

:)

 

mad_butcher_6@hotmail.com

1991 mod Jeep xj 4,0l HO

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Jeg synes det er flott at du tar vare på en Hornet Hatchback og til og med bygger en skikkelig street machine av den. Selv har jeg en 1973 Hornet Hatchback i helt original lite brukt stand. Den ble levert fra fabrikk med 360 motor og det er ganske uvanlig. Jeg bruker bilen ganske mye om sommeren og har kjørt litt street legal.

 

Jeg er sikker på at du motiverer flere enn meg med bildene her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er flott at du tar vare på en Hornet Hatchback og til og med bygger en skikkelig street machine av den. Selv har jeg en 1973 Hornet Hatchback i helt original lite brukt stand. Den ble levert fra fabrikk med 360 motor og det er ganske uvanlig. Jeg bruker bilen ganske mye om sommeren og har kjørt litt street legal.

 

Jeg er sikker på at du motiverer flere enn meg med bildene her!

Har du noen bilder av Horneten din da?

so many assholes, so few bullets

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår