Gå til innhold

Luftfilter og farging av seter

Ranger emnet


jcb_b

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Har nettop kjøpt meg en golf gti 16v :D . Tenkte å kjøpe nytt luftfilter (performance). Lurer på om noen vet om noen bra butikker i Bergen som selger tuning utstyr?

I bilen er det noen gamle scirocco seter. De grå/blå. Fargen og mønsteret er ikke fint. Jeg har lyst til å farge setene og stoffet på dørene i svart. Spørsmålet er om det finnes noen "smarte" måter å gjøre dette på? En kamerat sa at jeg kunne bruke hårfargings-kit på setene. Noen som har erfaringer med dette?

 

JC

´88 Golf GTI 16v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
Hei!

 

Har nettop kjøpt meg en golf gti 16v :D . Tenkte å kjøpe nytt luftfilter (performance). Lurer på om noen vet om noen bra butikker i Bergen som selger tuning utstyr?

I bilen er det noen gamle scirocco seter. De grå/blå. Fargen og mønsteret er ikke fint. Jeg har lyst til å farge setene og stoffet på dørene i svart. Spørsmålet er om det finnes noen "smarte" måter å gjøre dette på? En kamerat sa at jeg kunne bruke hårfargings-kit på setene. Noen som har erfaringer med dette?

 

JC

 

Bergenbilelektronikk(Midttun)

- KN filter

 

ATM Performance(Lønningsflaten)

- KD Filter(der eg kjøpte mitt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har et konfilter med varmeskjold liggende nede i Bergen faktisk, så om du vil kan du få det for en billig penge :)

1988 Golf II aka. Helene

 

Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå"

Øge: "Kunne vært lengre..."

Tollak: "Å?"

Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 years later...

Ser at mitt firma er i denne tråden ang. å sette ny farge på seter.

 

Legger ved litt info her.

 

COLORBOND penetrerer overflaten av lær, vinyl, ABS, PVC, polykarbonat, polyuretan, lexan, termisk plast uretan, metall, og (TPO) polypropylene. Produktet danner en molekylær binding som gjenoppretter eller endrer fargen permanent.

 

COLORBOND vil ikke sprekke, flasse eller flake av.. Overflatestrukturen endres aldri eller blir borte, uansett hvor mange ganger COLORBOND brukes. Smidigheten eller "underlaget" blir ikke stivt eller sprøtt.

 

COLORBOND kan brukes på dashbord, seter,tepper, instrumentpaneler, ratt, bildekk, kabrioleter, speil, og utvendige plastdetaljer. Nesten hvor som helst på en bil eller båt. mer info på www.colorbond.no

Hilsen Roger Meyer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår