Sower Skrevet Juni 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2006 Altså det er en ting jeg lurer på anng. Opel Omega sitt dispaly... der kommer det opp sanger fra cd'spillern osv.. litt søtt :D og det jeg lurer på da er om jeg ikke bruker den custom opel cd spilleren.. men en dvd spiller siden det er noe jeg SKAL ha i bilen -.^ vil det vises på displayed da, eller MÅ det være custom cd spiller for at det skal gå? =\ Siter H-mjølk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamannen Skrevet Juni 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2006 du får kjøpt adapter ledinger veit jeg.så du får opp tall på sang osv.men veit ikke hvor du får kjøpt det osv. Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sower Skrevet Juni 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2006 bra at det finnes en slik adapter da :D kan sjekke med Opel i byen her... håper de har noe anna enn dekk -.- Siter H-mjølk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamannen Skrevet Juni 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2006 :) ja de har det sikkert.veit om et sted som har det .men husker ikke navnet på det nå.mener og huske de kosta 200kr. Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sower Skrevet Juni 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2006 hjalp kjempemye å vite at det er en adapter til slik.. :D er litt ukjennt med opel teknologien inni siden de har custom cd spillere liksom :P :thanks Siter H-mjølk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg