Gå til innhold

Finn 2 (4) feil...

Ranger emnet


cax

Anbefalte innlegg

Originally posted by mk1classic

Det er vel de 2 (4) fake bremseskivene som er satt på foran og bak på bilen.

 

Takk, det var godt noen så det til slutt. Det stakk nok mer i øynene i virkeligheten enn på bildet.

 

Ikke skjønner jeg motivasjonen bak dem heller. Ikke som om det finnes noe bak der som må skjules.

The problem with me, they tell me, is that I use people, and love things

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by cax

Ikke skjønner jeg motivasjonen bak dem heller. Ikke som om det finnes noe bak der som må skjules.

 

Det hindrer nok at mye av bremsestøvet ikke legger seg på de "nydelige" felgene hans.

Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln -

ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Hopless

 

?

 

 

Ikke noe galt med bremsene nei, men det ligger feike skiver utenpå.

 

Det hindrer nok at mye av bremsestøvet ikke legger seg på de "nydelige" felgene hans.

 

 

Det er mulig det er det som er greia. For det er jo ikke noe skikkelig rræægger-bil ellers.

 

Eller, hindrer at det ikke legger seg? :confused:

 

Felgene er jo ikke noen forbrytelse da, bare ganske 90-talls, standard og ganske anonyme. Å ha originale felger må jo regnes som en passiv handling, og derfor mindre ille enn å sette på stygge selv.

 

Eller kanskje et hvert engasjement er bedre enn ikkeno. Vanskelig å si her.

The problem with me, they tell me, is that I use people, and love things

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by cax

Felgene er jo ikke noen forbrytelse da, bare ganske 90-talls, standard og ganske anonyme. Å ha originale felger må jo regnes som en passiv handling, og derfor mindre ille enn å sette på stygge selv.

 

Personlig syns ikke jeg 15" softspoke felger med bmw senterkopp har noe å gjøre på en E36. Greit nok, det er diskret, men på den annen side blir de skarpe linjene i karrosseriet ødelagt. Hvis man absolutt må ha originalfelger, så hadde bmw mye annet i katalogene sine som var pent.

 

Og.. jeg vet ikke om det er hensikten til eier å hindre bremsestøv, men det har en grei effekt.. ikke vakkert, men..

Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln -

ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår