Gå til innhold

Drifteoppsett til gt4?

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Breisladding er fullt mulig i GT4, men skikkelig drifting er en vrien affære. Dette fordi hva enn Polyphony har gjort for å gjøre spillet joypad-vennlig, så har det resultert i at drifting på normalt vis er kul umulig. Skal du drifte på konsoll så spill GT3 eller enda bedre: Enthusia professional racing m'm :peace:

 

Sånn, da har vi promotert Enthusia i dag også. Når det er sagt så tror jeg nok gtplanet har flest setups til deg :)

Ikke kjøp BMW. De mangler blinklys og er tydeligvis umulige å parkere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn, da har vi promotert Enthusia i dag også.

 

Er viktig å promotere det, Entustia er skikkelig artig :thumb

 

Jeg vil driste meg til å si at fysikken i gt4 ikke er direkte bra.... (Jadda kommer sikkert til å få en horde med gt4 fans på nakkenblah )

 

Og at de 200kr man må bruke på entustia er vel verdt det

Team HS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

på dagbladet.no mener jeg det var, anmeldte de enthusia , og for å si det sånn: de var ikke helt "enthused about it"...

 

 

Ja de har jo rett, menyer er crap, og selve oppsettet på det du skal igjennom er tåpelig.

 

Men prøv en runde i time trail og man er forelska mye gøyere enn gt4:driving

Team HS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Linker til enthusia-tråden før dette sporer enda mere av :)

Her finnes også dagbladet sin anmeldelse, og en firer er da ikke så verst. Meny- og poengsystemet som trekker ned skulle jeg mene.

http://www.bilforumet.no/topic/97688-ps2-enthusia-professional-racing/?do=findComment&comment=1236053

Ikke kjøp BMW. De mangler blinklys og er tydeligvis umulige å parkere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår