Gå til innhold

Brannslukningsapparat til bil

Ranger emnet


Integrale

Anbefalte innlegg

mekonomen mener du?

 

Nei, Mekk.

 

Finnes det bare i Bergen da? Vet ikke helt hva jeg skal sammenligne det med...Et slags Clas Ohlson som i hovedsak fører verktøy og MEKKeting.

 

Mekk i Bergen er forsåvidt plassert på Gullgruven...

Mvh.

Daniel Gjerstad

[ ]1997 Vw Golf 3 1.6

[X]1986 Citroën BX 19 GTI - død (gikk bra..når den gikk!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

noen som har prøvd ett slikt apparat? det er bare psssht, pssshht , pssssht og så er det tomt. ville heller kjørt med ei 5 liter kanne med vann i bilen..

 

vi fant ett i en gammal bli som skulle kastes og måtte bare prøve det da, men blei kraftig skuffa, var tomt bar vi så på det jo..

 

ja tror ikke det er noe futt i det. det er heller ikke det som er meningen. skal bare "pynte" opp en ellers så kjedelig skillevegg baki caddy`n. vil ikke ha sånn harrygreier med flammer og sånn på. vil ha ett vanlig rødt ett med oppheng..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har et 2 liters apparat, kjøpte det for 149 om jeg ikke husker feil. Torshov bilrekv.

 

Det du har i bagasjerommet i avataren? :rolleyes:

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener jeg så en film av en golf som tok fyr en gang. Da var det lite vits i hele brannslukningsapparatet.... De små apparatene der er tomme på et blunk og hjelper nok ikke i det hele tatt. Begynner det å brenne mens du sitter i bilen, så bør du nok komme deg til helvete ut med en gang

1998 Audi A6 2,4 V6 Avant

1996 Audi A4 1,8 Avant (Solgt)

1991 Opel Calibra (Solgt)

------------------------

1970 Mustang Mach 1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår