Gå til innhold

Min Peugeot 406 Coupe Pininfarina (SOLGT!)

Ranger emnet


HOFSOE

Anbefalte innlegg

  • Svar 56
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...
Løven blir ja.

 

Har klippet sammen en liten videosnutt. Er første gangen jeg gjør det, så får bare unnskylde meg for dårlig klipping og slik. Filmen er ikke akkurat i beste kvalitet fordi det er filmet med et digitalkamera.

 

Men her er filmen for de som måtte intresere seg:

http://media.putfile.com/Peugeot-406-Coupe-Showfilm-1-eksemplar

 

 

 

Hei HOFSOE. synest filmen var bra eg! kvalitet. like bilen din! må du kommt il fusa igjenn snart da. så kan me visa folkka som e bil (kjøra mot supra og URqatro og s2'er i søkk og kav... +++....) ingen som har like fine linjer som bilen din hvertfall! ;) :P kjempegreie! bra du tok meg med i filmen;) :wave

Daihatsu Charade G11 Turbo

(SMÅBIL POWER)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei HOFSOE. synest filmen var bra eg! kvalitet. like bilen din! må du kommt il fusa igjenn snart da. så kan me visa folkka som e bil (kjøra mot supra og URqatro og s2'er i søkk og kav... +++....) ingen som har like fine linjer som bilen din hvertfall! ;) :P kjempegreie! bra du tok meg med i filmen;) :wave

 

 

Hehe, skulle bare mangle at du ikke var med. Må vel få tatt meg en tur innover en dag brodern din er hjemme. Må bare bli ferdig med den forbanna fagprøve først :S

 

 

sånn blir det når det er italienere inni bilde hehe

 

Ja, de kan det der med design!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Hehe. Jau. Kan alltids det.

 

DSCF0593Large.jpg

 

DSCF0637Large.jpg

 

DSCF0632Large.jpg

 

Det siste her er litt uklart. Meg og _buzz_ hadde det litt morsomt på turen vi hadde til Sandefjord. Klokken var sikkert rundt 1-2 og vi var vel kanskje litt overtrøtte.

 

DSCF0669Large.jpg

 

 

 

Hvordan går det med bil planene dine? Bestemt deg enda?

Har ikke vurdert 406 Coupe da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

deilig bil du har kjøpt deg!! joda.. 406 coupe kom i en 2,0 ltr 8 v turbo. hold den anonym du.. men som acoupe sier.. åpent filter gir feitere lyd.. gratulerer med ny vogn,.

 

NOPE!!!! :iconsm Coupe`n kom ikke i 2,0 turbo, det car bare sedan og stv! Coupe-motorene er som følger: 2,0 bensin, 2,2 bensin, 1,9 diesel? og 3,0 v6 Bensin, og den første og siste alternativet er det som ble tatt inn i norge!

- Peugeot 406 Coupe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NOPE!!!! :iconsm Coupe`n kom ikke i 2,0 turbo, det car bare sedan og stv! Coupe-motorene er som følger: 2,0 bensin, 2,2 bensin, 1,9 diesel? og 3,0 v6 Bensin, og den første og siste alternativet er det som ble tatt inn i norge!

 

 

Coupe motorene er som følger: 2 liter bensin, 2.2 bensin, 3 liter bensin.

2.2 HDi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår