Gå til innhold

The Real Fuchia coupe


Mr.NSX

Anbefalte innlegg

  • Svar 512
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Pen bil,men liker ikke de sorte listene på døren og bakskjermene..de bryter alt for mye opp + at de ikke går helt fram..:)

 

 

Helt bevisst handling med listene.....de SKULLE bryte opp litt :)

At de ikke går helt frem er pga skjermene foran som er uoriginale. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor har du gjort av de rød/hvite baklysa ?? de var jo mye penere enn dem som står på nå:deng :)

 

 

I know... :) Skal putte dem på igjen når ikke kjærringa mi ser på!!! Hun stilte et ultimatum: Enten bytter jeg ut lysene (de som sto på før altså!!!) ellers så blir det ikke noe "hænky pænky" på lange tider!!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pen bil,men liker ikke de sorte listene på døren og bakskjermene..de bryter alt for mye opp + at de ikke går helt fram..:)

 

 

har du sett bilde av couper som har fjernet listene? jeg synes det er fint på mange biler, men alle gangene jeg har sett bilder av det på coupe så mangler det liksom noe.

Nyborg Garage http://nyborg-garage.no Ta en titt!!

Karl Kristian Nyborg

Bli venn med Nyborg Garage på facbook å hold deg oppdatert med hva vi holder på med :=

Trenger du noen til og fikse bilen din så ta kontakt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I know... :) Skal putte dem på igjen når ikke kjærringa mi ser på!!! Hun stilte et ultimatum: Enten bytter jeg ut lysene (de som sto på før altså!!!) ellers så blir det ikke noe "hænky pænky" på lange tider!!!! :)

likte hun de "leksus" lyktene? hehe. mye finere med de før..

-BMW e30 320 tramp drifter posjekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår