Gå til innhold

The Real Fuchia coupe


Mr.NSX

Anbefalte innlegg

var å kikka på bilen,den va en sjikkelig rusthaug, fuktighet i bagasjerom, sprekker i lakken på framsjerm, sidesjørtene hadde får seg en smell, rust i hjulbuer bak, lakk flassa av på vinga,sprekker i lakk og rust på panseret, lakken under rompa hadde flasset av pga steinsprut, interiøret va greit nokk, mangla noen bolter på stolene men eller greit. hadde tenkt å ha bilen på naf test, men fant ut at topp pakningen var ødelagt da det kom eksos ut i fra radiatoren, litt oljelekasje fra toppdekselpakning. bilen var RÅ i fra litt avstand og mye penere i virkeligheten, men synd at den ikke var tatt vare på... fyren skulle ha 130000 for den, hadde ikkke fått 70000 av meg engang...

 

Anbefaler å ikke kjøpe denne bilen vis du ikke vil omlakkere hele greia samt masse rustsveis

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 512
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Uffda..

 

Her snakker vi total rehab.

 

Selger man en bil i den forfatningen du beskriver må man nok gå kraftig ned i pris. 130.000 for en gammel civic er nok glemmesak i finanskrisetider som dette. Prisen kan ikke engang forsvare en strøken bil i oppgangstider.

 

Hvem gidd kjøpe seg store problemer? Her er det tydligvis snakk om masse dyrt karroseriarbeid og motorbytte.

 

Eksos ut av radiatoren, den var stygg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

hadde liksom ordna med lån og skulle reise 6-7 timer for å se på bilen, og så kommer jeg frem og ser dette, fyren va utlending og det virka som om han hadde kjøpt bilen pga utsende og lyden for det var d første han skrøyta av når jeg kom, jeg måtte starte opp å gasse for å høre lyden på effektanlegge osv. syns synd på han som sannsynligvis ikke får solgt bilen og taper mye peng på den, men sånn er det når man ikke tar vare på ting.

 

Nå ser jeg på en helt annen bil og kommer til å kjøpe meg en Lexus is220d de er råflotte:) er fremdeles forelska i honda og vtec og har lyst å kjøpe meg en prosjektbil for banebruk :D:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår