Gå til innhold

javel

Ranger emnet


mrsnikksnakk

Anbefalte innlegg

Tja... nå er ikke jeg hverken utdannet matematiker eller rakettforsker, men forskjellen på 195 vs. 205 er vel en centimeter? Så får du se hvordan det går... Ein m målebånd & de ;)

Her skulle det vært en link til min prosjekttråd. Men jeg har ikke hatt tid til å lage en prosjekttråd. Men det er tanken som teller, er det ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja... nå er ikke jeg hverken utdannet matematiker eller rakettforsker, men forskjellen på 195 vs. 205 er vel en centimeter? Så får du se hvordan det går... Ein m målebånd & de ;)[/quote

 

 

 

jeg har gått over en cm å gå på. hadde jeg hatt 215 ville det blitt værre. trenger forsovidt ikke valse enda. 2cm til så må vel det til tenker jeg. men at 205 går på håret med 60 er jeg litt usikker på. hmmmm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja... nå er ikke jeg hverken utdannet matematiker eller rakettforsker, men forskjellen på 195 vs. 205 er vel en centimeter? Så får du se hvordan det går... Ein m målebånd & de ;)[/quote

 

 

 

jeg har gått over en cm å gå på. hadde jeg hatt 215 ville det blitt værre. trenger forsovidt ikke valse enda. 2cm til så må vel det til tenker jeg. men at 205 går på håret med 60 er jeg litt usikker på. hmmmm

 

Setter du 195-40-16 så blir det litt mere "strekk" en 205-40-16 på 7x16. så det er jo ogås en forklaring på hvorfor det går utenproblemer for deg. Men er det 7x16 du har? Sleng ut bilde av bilen, så vi andre kan få se på denm'm

Nåværende bil: Volvo242

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Setter du 195-40-16 så blir det litt mere "strekk" en 205-40-16 på 7x16. så det er jo ogås en forklaring på hvorfor det går utenproblemer for deg. Men er det 7x16 du har? Sleng ut bilde av bilen, så vi andre kan få se på denm'm

 

 

det er 7,5 16 jeg har med 195 40 16. skal slenge ut bilder etterhvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var noen som mente det ville gå på håret å senke den 60mm med 205 40 16. jeg har nå justertbart å har 195 40 16. å dette går jo meget bra. Kan det virkelig være så stor forskjell på 195 å 205... å min er senket en del mer enn 60....

 

Neida , det var det jeg prøvde å fortelle.

Hadde selv 205/40-16 ET35 (kun 40senk) , men det var god plass igjen så med rett dekk/et så er det "ingen problem" med 60mm senk! ;)

-89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker)

X-97 mod Caddy

X-97 mod Polo 6N 16v

X-98 mod KIA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår