Gå til innhold

Golf IV 99mod 1.4 16V Selges

Ranger emnet


TTgutt

Anbefalte innlegg

Selger min trofaste golf, bilen er en 99mod, en tidligere eier, full service historie, km 150.000, billig i drift, og bilen skal ha full service før salg, det eneste som er galt er varmesete fører sete, og en liten sprekk i frontruten.

ta kontakt for mer info, peik.hellyhansen@gmail.com eller mobil 92236619 pris ca 90` inkludert nye 18"A8 felger....

 

P1010009.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fler bilder av bilen?

 

Og litt mer info om den..

 

 

hvor holder du til?

 

 

 

 

- Mvh Meg :-D

 

 

Først bilder, se sier mer enn 1000ord!

P1010006.jpg

P1010007.jpg

P1010008.jpg

P1010013.jpg

P1010011.jpg

P1010012.jpg

 

Så litt mer info, bilen har 75 hk og går helt greit, faktisk ikke så veldig stor forskjell fra 1.6 (100hk) som du kanskje ser av bildene, er det en liten bulk i hver forskjerm, de er bestilt nye og blir montert/lakert i beg av juni, samtidig med stor service olje/plugger/alle filtere og bytte av slitedeler, som bremse klosser, stabstag foran og ny katalysator, så bilen skal fremstå som meget bra, det eneste jeg ikke utbedrer er frontrute, og varmesete førersete. Den har en tidligere kvinnelig eier, av tidl rep kan jeg nevene bytte av låsesylinder venstre side foran og bakrutevisker, som er vanlige feil på disse bilene. Det følger med vinterdekk med pigg på stålfelg og originale vw kapsler, nye i fjor. Lakk messig er bilen bra, er noen små flekker men det skal utbedres på service, pluss innvendig rens og maskin polering. Bilen er billig i drift, og en trofast bil som tar deg fra a til b, vil anbefale å montere noen senkefjærer ettersom den ser litt høy ut med 18", de er forøvrig kun 3 uker gamle, og het støkne. ta kontakt om du trenger ytterligere info.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår