Gå til innhold

Fargeskifte på Ascona B

Ranger emnet


X-treme

Anbefalte innlegg

har sett på den farga også ja, men bilder hadde vært fint, hvis du har noen...

En ganske fin ascona B.

Er vel mer rød-oransj denne fargen da.

Jeg synes dette er en av de fineste fargene til ascona B.

MLK-TUNING_jpg.jpg:)

Ellers er vel ikke sjøgrønn eller rett og slett bare svart å forakte det heller.

proud mebmer of FosenRacingTeam

Mercedes 190E 1987(rånebil)

volvo V70 TDI. 2000(bruksbil)

volvo 245GLT. 1989(herjevogn)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller ikke. Med mindre man vil at den skal se ut som ALLE ANDRE ascona b her i verden.......

 

Slapp av, Ascona_er_best leker sjåfør med Asconaer, og knuser dem.. Han har peil på smakfulle biler, og sier det andre sier...

 

 

Kremhvit? :)

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har vel aldri lekt sjåfør med noe som helst men, med mindre du kan fortelle hvaa???...heller aldri knust noen biler...og sier heller ikke d som alle andre sier...

 

Slutt å spamme så mye..

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ganske fin ascona B.

Er vel mer rød-oransj denne fargen da.

Jeg synes dette er en av de fineste fargene til ascona B.

MLK-TUNING_jpg.jpg:)

Ellers er vel ikke sjøgrønn eller rett og slett bare svart å forakte det heller.

 

fargen er vel Ral 2003 hvis ikke jeg husker feil.. bra farge

Racing your civic is like the special olympics, even if you win, you are still retarded...

 

Never underestemate stupidity.

 

Renault 5 GT Turbo 86 *solgt*

Suzuki GSXR 750 98 *borte*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår