Gå til innhold

Nytt entusiast ratt fra Logitech annonsert

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Skulle gått an å opprette kontrollprofiler i LFS som kunne byttes ved hjelp av en tast eller knapp, slik at man kunne bytta raskt mellom sekvensiell og H-gir...og samme med rattutslag. Burde ikke være altfor vanskelig for utviklerne å implementere egentlig.

Ikke kjøp BMW. De mangler blinklys og er tydeligvis umulige å parkere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 210
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skulle gått an å opprette kontrollprofiler i LFS som kunne byttes ved hjelp av en tast eller knapp, slik at man kunne bytta raskt mellom sekvensiell og H-gir...og samme med rattutslag. Burde ikke være altfor vanskelig for utviklerne å implementere egentlig.

 

Det kommer kanskje i en nyere driver:)

"Isn't America great?" "In the sense of big, yes"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenkte mer på sånn inne i spillet, så da er det nok en sak for Scawen og co :) Tanken var at du kunne lage deg presets med forskjellige rattutslag, synsvinkler og giring slik at du kan bytte alt etter hvilken bil du har tenkt å kjøre.

 

Kontrollprofiler for hvert enkelt spill kan du allerede lage med Wingman-driverne, men du kan ikke bytte profiler mens spillet er i gang så vidt jeg vet.

 

Men som du sier, det er kanskje ikke noe vanskeligere å legge inn denne funksjonen i driverne i stedet :)

Ikke kjøp BMW. De mangler blinklys og er tydeligvis umulige å parkere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg. Bestilte rattet i går på Multicom. 4 stk. tilgjengelig igjen, sto det. Håper det stemmer... at dem har det på lager. :D

13 Toyota Prius + Seven (Taxi) | 01 Audi Ur-Allroad 2,5TDi  | 91 Audi 100q 2.3E Avant | 87 VW Transporter 1,6 TD Syncro | 90 Audi 200 20V | 86 Audi 100 CD Avant| 91 Audi S2 | 93 Calibra Turbo 4x4
VW Audi Club Norwegen - Troms & Finnmark Lokallag

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag fikk jeg NESTEN min G25.. Kan vel igrunn skrive den fucka historien.

 

Det var slik at på netshop, sto det at man skulle betale Kontant, så jeg tok ut penger, og var klar. Så kommer fyrn med G25 da, trodde ikke han skulle komme før i morgen, så jeg ble jo strålende fornøyd, men så. Når jeg skulle gi han penger sa han, "kun kort", vel det var jo tomt, siden jeg hadde tatt ut alt til og betale kontant, som det stod på netshop sine sider. Vel, så fikk jeg ikke betalt, så tok han det med seg. Så nå må jeg ned på det fuckings post kontoret i morra, og hente rattet, for der gikk det vist ann og betale kontant.

 

Jeg sto og så på pakka.. Gjett om jeg var irritert når han tok den med seg og gikk a:fuckme2:

to ord, FUCK POSTEN.

 

Unskyld for dårlig språk bruk, er bare det at jeg er så utrolig forbanna akkuratt nå.

Nissan 200SX Pro serie bil.

1JZ-GTE, Comp turbo, Autronic SM4 +++

Lenke til kommentar
Del på andre sider

g25.jpg

G25, Solberg sete, 42", Surround og LFS/GT Legends :race

Mangler bare å få sveiset fast en ramme på setet til girkonsollen.

 

Jeg kan skrive under på at G25 er verdt prisen. Veldig bra kvalitetsfølelse i rattet, ingen slark og helt jevn motstand i force feedback.

Med alt aktivert kjører man ikke akkurat fortere i spillene, ved innbremsing til sving i GT Legends nytter det ikke å slippe opp clutchen uten å ha tilpasset turtallet - da snurrer man rett av banen.

'06 Subaru Outback 3.0R

'92 Suzuki Bandit GSF 400
x '98 Fireblade '91 Bandit 400 '04 VFR800  '87 FZR100 '84 RG 250 Gamma '10 Mondeo 2.0 TDCi, '01 Leon 1.6 '98 Impreza GT '01 Elise S2 '98 Boxster 2.5 '91 MR2 MKII '91 Civic '84 Prelude

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

g25.jpg

G25, Solberg sete, 42", Surround og LFS/GT Legends :race

Mangler bare å få sveiset fast en ramme på setet til girkonsollen.

 

Jeg kan skrive under på at G25 er verdt prisen. Veldig bra kvalitetsfølelse i rattet, ingen slark og helt jevn motstand i force feedback.

Med alt aktivert kjører man ikke akkurat fortere i spillene, ved innbremsing til sving i GT Legends nytter det ikke å slippe opp clutchen uten å ha tilpasset turtallet - da snurrer man rett av banen.

 

Det der så EVIG rått ut:driving

1993 Audi S2 coupe

2000 Audi A4 1.9TDI sedan

X 1990 Audi Coupe Quattro 20VT

X 1998 Audi A4 1.8 TurboQuattroSport Sedan VRAK

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår