Gå til innhold

Rar bil/mc åkrneslettene

Ranger emnet


RollaOle

Anbefalte innlegg

Det der er en Secma Extrem.

 

En kompis av meg hadde en slik for et års tid siden. Er registrert som motorsykkel, men kan kjøres med førerkort klasse B. Morsom kjøredoning. Den kompisen min hadde var utstyrt med en 500cc industrimotor fra Asia. 21 hk eller noe. Ufyselig dårlig akselerasjon, men moro likevel:) Det er oppgitt en toppfart på 120. Går nok sikkert bedre hvis man tar ut plomberinger og slikt vil jeg tro. De veier bare ca 450 kg, så med litt flere hk så vil jeg tro det blir ganske artig... Det er Larvik Sykkelsenter som er forhandler av disse:

 

http://www.secma.no

 

Finnes ulike modeller av disse, både den som dere ser på bildet ovenfor, samt en høyere Quad og en 6-hjuling.

 

Det er eller skal vistnok kommet en ny modell i år med kjededrift (den på bildet har akslinger som en vanlig bil) og en motor på på 1,1liter med ca50 hk som skal ha en toppfart på rundt 180km/h.

Runar

-84 Golf 1,6

-85 Mercedes 230TE 123-serie (til salgs)

-93 Golf TDK (solgt)

-83 Audi 80 CL, -86 CC, 83 CD (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så den eller en helt lik på fetsund for ikke mange dagene siden.. Snodig sak.

stemmer det, går en i Fetsund for tida...er nabon sin

* Subaru Impreza WRX STI

-Volvo 240 Turbo prosjekt

-Ford Fiesta Sport 01

-Volvo 850 R

-Volvo 740 Gl, Volvo 740 "R",-Volvo 740 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen står til vanlig parkert ved Hotel Arena i Lillestrøm, kollega av meg som kjører den... Rå lyd i den!!

 

Han har hard-top til den og...eneste prob er at han er ca 185 høy, så han må sitte med hodet på skrå... :-))

MiNDFLaRe

'98 VW Passat stv 1,9 Tdi -> Famile-racer'n til mor

'96 Hyundai Coupè 2,0 fx -> Lekebilen til far

X '96 Peugeot 306 Xt 1,8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår