Gå til innhold

Audi s1 Quattro :D

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Dette er en film filmet av noen franske Audi fans, som kom til Vålerbanen for å se S1 i aksjon. (leste dette på hjemmesiden dems for en stund tilbake når jeg søkte etter S1 filmer). Dette er nok Leif sin gamle S1. Når den hadde denne "Canarias" logo :)

-02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde

-94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde

-90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde

-84 VW Golf II [solgt] Bilde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjer med deg a? stått opp på feil bein?

 

Jeg får helt frysninger av den filmen når den er i så dårlig kvalitet, ser jo liksom bare en hvit bil, grått gress osv.

 

Hakke plass til å legge ut min noe sted så..

- Vw bora 1.9tdi 4motion

X 1991 Audi S4 2.2t

X 2000 Passat

X 1993 Audi S4

X 1995 Audi 80 2.8e Quattro X 1985 Audi Coupe Quattro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjer med deg a? stått opp på feil bein?

 

Jeg får helt frysninger av den filmen når den er i så dårlig kvalitet, ser jo liksom bare en hvit bil, grått gress osv.

 

Hakke plass til å legge ut min noe sted så..

 

Han har nok ikke stått opp på feil bein. Blir bedre om du ikke er så forbanna negativ! Det å være så negativ er unødvendig! Bedre om du sier: Den er så sinnsykt bra den filmen der, uavhengig om hvilke kvalitet som ligger skkurat der! Er nok heller da du som burde gi deg med å rakke ned på ting å tang..

Filmen var forresten veldig bra!:) *Drømme om*

#(s)Golf 2 1.6 - (Full styling, rosa lakk, ku-Int:)

#(s)Golf 4 - (Helt original, blå)

#(s)Opel kadett 2,0 GSi cab (Delvis stylet,og delvis rigget for sas flygning:)

#Opel corsa 1,3Gt - (Denne går og går:)

#Golf 3 2,0 GTi 16v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår