Gå til innhold

Streetmeet Trondheim?

Ranger emnet


n0stra

Anbefalte innlegg

OPPDATERING - INTERESSERTE:

n0stra - 03 Honda Civic Type-R

 

Jeg og DCA diskuterte litt idag og funderte begge på hvorfor det aldri arrangeres no skikkelige streetmeets sentralt i Trondheim. Det er jo ikke akkurat som om interessen for bil ikke er tilstede og ei heller mangel på biler. Nok av steder som Ikea parkeringsplassen, City Syd, Piren med mer kunne vært aktuelle treffpunkt. Spesielt sistnevnte muligens hvis man la det til en søndag eller lørdag ettermiddag hvor det er lite aktivitet der ute og flere parkeringsplasser.

 

Så hva om man prøver å dra igang noe? Starter å sende ut info en måned i forveien og maser på hvert bidige bilforum i midt norge ;) Trur dere noe slikt kunne blitt en suksess?

 

Vet ikke hva andre føler i trøndelag men innimellom er det litt kjipt at det eneste "faste" miljøet virker å være rånere som legger mer penger i kjerra enn sunnt er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vel, det må enten ha vært veldig internt eller tidligst for 2 år siden. beklager at jeg ikke har fått med meg dette, men inntrykket jeg sitter med er at mange her i området savner noe slikt.

 

Har vært street meet på Piren før.... men det spiller ingen rolle

 

PÅ TIDE MED NYTT!!!

 

Jeg kommer soleklart. Håper bare at fylla holder seg langt unna denne gang....

Jon Arve Sporstøl

President Club Honda Norge

 

Honda entusiaster, nye som gamle - Foren dere! Bli medlem i Club Honda Norge HER!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var jo det på Wheelie når MaxPower bladet var her. også husker jeg ett på piren for 3 år siden. ellers ingen å skryte over! men si ifra i goood tid før denne gangen! ikke noe sånn "streetmet i morgen klokke halv 11". jeg må nemmelig rekke å dra å kjøpe prøveskilt ;) bra noen tar initiativ!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres jo ut som det er litt interesse. Skulle fått med en representant for hver "gren", f.ex amcar, mazda, nissan, honda osv slik at det blir spredt rundt i større grad på de forskjellige forum. Altså at en person eller flere tok ansvar for å spre infoen til interesserte på forum. Er litt slitsom å lage seg en konto på en drøss med forum.

 

Er åpen for forslag, hvilken dag vil dere ha ? Søndag, lørdag ettermiddag eller hva ? Tidlig på dagen, sent ? I mai eller juni f.ex ?

 

Hvor lang tid i forveien skal man starte å "blæste" arrangementet? 1 uke ? 2 uker? mer ? Jo flere innspill jo bedre trur jeg det kan bli.

 

Hehe, jeg som har blitt vaskegal i det siste kan jo demonstrere polering med utstyr og diverse ;) Faen, sku blitt sponsa av Megs jeg jo.

 

Tror det kunne gitt en pangstart på miljøet iallefall. Er jo gøy å møte likesinnede for koslig prat.

 

Er det slik å forstå at piren er mest interessant å benytte da eller? Er jo pent område samt genialt å sette biler på bryggekantene når man skal ta bilder med havet i bakgrunnen.

 

Setter opp en "interessert liste" i første innlegget jeg så bare si ifra de som kunne tenkt seg å komme samt med hvilken bil isåfall.

 

PS: hva med å lage flyers og dele ut på KBS på søndag ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Starte å reklamere: Så fort som mulig, helst 2-3 uker før streetmeetet, så

folk rekker å f.eks kjøpe prøveskilt, kjøre på en skikkelig mekke-session

for å få klar bil osv.

 

Det må bli en helg for min del, samme om det er lørdag eller søndag,

og helst tidlig, så vi får bra lys til bilder osv.

 

Siste helga i mai er jo nevnt over her, den 27. passer bra for meg,

og 13:00 må jo vær et passende tidspunkt.

 

Syns piren bør bli plassen, vært bra treff der før etter hva jeg veit.

 

Kan godt ta på meg å reklamere på diverse forum jeg henger på,

ikke noe problem.

mvh

Daniel Nilsen \ Danieln

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm.. jeg håper det er planer om å arrangere et streetmet under ganske ordnede forhold slik at vi slipper at politiet kommer å avlyser alt? greit at de er til stede å følger med at alt går greit for seg, men at noen skal vise seg fram å køddkjøre på treff-plassen håper jeg ikke skjer.. tiltak for å forhindre det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da sier vi foreløbig 27 mai på formiddagen med offisiell klokkeslett 1300. Om folk kommer tidligere gjør jo ingenting isåfall. Spread the word. Noen som vet ca hvilke værforhold som er spådd fremover? Jeg kan ta meg av reklamering på honda klubbens hjemmeside også. Ibanez, om du tar for deg volvo klubber og annet som du henger på hadde det vært flott. Lag en topic ala "Streetmeet Trondheim - 27 Mai" og gi så mer info på første innlegg samt oppfordre folk som er interessert i å gi en uforpliktende påmelding slik at man har en viss oversikt.

 

Min erfaring er også at jo flere som virker interessert jo flere andre har lyst å henge seg på. Flokkmentalitet vet dere :)

 

Hvis man hadde klart å få samlet veldig mange forskjellige biltyper samt mye folk hadde jo dette også vært et glimrende grunnlag for videre treff.

 

For å unngå faenskap kunne man jo evt i verste fall invitert politi. Spørsmålet er jo om dette i utgangspunktet er ønskelig. At man spør hvordan man skal forholde seg hvis det skjer noe slik at man har direkte nummer eller lignende hadde vel iallfall vært greit.

 

Enig i at man bør unngå slikt, idioter som ødelegger totalt og skaper negativ omtale av slike samlinger er uønsket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår