Gå til innhold

Hva jobber du med?

Ranger emnet


Marius

Anbefalte innlegg

Eg går allmenn, og på fritiden jobber eg på et konditori, der eg selger brød, boller og kaker. Eg hater den jobber mer enn alt, og derfor holder eg på å søke etter ny.

 

Eg ble bilinteressert da jeg var 14 år gammel og min søster fikk begynne å øvelseskjøre, da jeg fylte 16 var moped og motorsykler i mitt hjerte, men mellom mitt 17 og 18 år kom bilinteressen tilbake. Jeg har bil som en hobby som blir ALT for lite prioritert!

mvh Helene

 

Har hatt mange biler, men nedgradert til buss-passasjer for øyeblikket!

http://www.bergen-gatebilklubb.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 143
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Nattevakt og omsorgs arbeider på en privatklinikk for alkohol og pilleavhengige.

Jobbet her siden 2001 og trives som fisken.. info om arb.plassen finner dere her : http://www.revita-senteret.no

Har også noen småprosjekter igang der (utdannelse som familieterapeut blant annet)

Har også noen små hobby jobber ved siden av... blant annet innen bilstereo og bil treff (bane).

 

Jobbet med skogdrift og litt svart på bilverksted før ... in the late 90's :P

Perry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobber som IKT lærling. 18 år gammel, 87 model.

 

Har alltid vært intresert i bil, men interessen for skruing kom etter at jeg fikk lappen og egen bil.

 

Er jævla digg å skru i flere timer, for så å se at alt er slik som det skal etterpå. Da føles det ut som du virkelig fortjener den røyken, den rånestripa, og den burgern :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva jeg jobber som:Fisker for tiden "arbeidsgiveren er broren til dama til Onkel" , men skal med tiden ha meg jobb på land helst inne bil yrket "har jo skolegang VK1 og VK2 bilmekaniker" så jobb innen det er noe jeg skal ha med tiden.

Bilintressen kom: Den har jeg hatt så lenge jeg kan huske. min far er ikke bil fanatiker, ei heller min mor, så den fikk jeg av meg selv!

mine kunskaper om bil:Mener den er så pass god, har fått til det jeg startet med, selv uten spesial verktøy

Hva går lønn til:Regniger, bil og data.

Volvo 945 GLTD 1991

Volvo 740 GL 1986 (Delebil/prosjekt)

Volvo 24? 19?? (V8 prosjekt)

(x) Opel Record 2.0S 1984

(x) Honda Accord Combi Cupe 1984, (x) Volvo 244 GL 1979 (x) Volvo 244 Dl 1981

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går allmenn VK2 realfag, snart ferdig. Etter det blir det ingeniørvåpenet et år og deretter sivilingeniør i maskin (eller maskinteknisk design for å være helt presis) og prosessteknikk. Bare 6 år igjen...

Alltid vært glad i ting som brummer. Bilinteressen har alltid ligget der i likhet med andre motorinteresser, men nå er jeg helt hekta... På fritida er jeg med i motorklubb på flateby (driver med biler, atv med mer)

Har ikke bil sjøl (fløtter jo til neste år), blir for dyrt. Drømmen er muskelbil!

There's no replacement for displacement

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finnes steder hvor de har opprettet vk2 i mangel på læreplasser feks der jeg bor, de som går vk2 trenger ikke lærlingstida for å ta fagprøva slik jeg har forstått det (har en kompis som går der)

 

Stemmer det det var derfor jeg gikk VK2

Volvo 945 GLTD 1991

Volvo 740 GL 1986 (Delebil/prosjekt)

Volvo 24? 19?? (V8 prosjekt)

(x) Opel Record 2.0S 1984

(x) Honda Accord Combi Cupe 1984, (x) Volvo 244 GL 1979 (x) Volvo 244 Dl 1981

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobber som vekter i Adecco Airport Security på Gardermoen.. Info finner dere på http://www.vg.no da vi har vært litt mye omtalt der for litt seiden!

 

Har gått VKI Elektronikk og VKII Serviceelektronikk, men var faen ikke én eneste lærlingerplass å få, så jeg ga opp hele dritten!

92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler.

 

..:: Honda Power ::..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 22 år og utannet m/fagbrev som Serviceelektroniker.

 

Jobber til dagen med gps-posisjonering/navigasjon.

 

Akkuratt nå sitter jeg som surveyer på ett fartøy i nordsjøen. Litt smålig sjøsjuk og skiftet mitt er ikke over før kl 0600:puke Jeje, blir penger av det iallefall:)

 

pengene går til betaling av lån, regninger, og fyll og fanteri:well

- '01 SEAT Leon 4 20VT

X '96 VW Polo Colour Concept

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår