Gå til innhold

strømproblem....

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

hei

 

har problem med instrumenta på min 69 american.. Tankmålaren fungerar fint og temp.målaren fungerar av og til, men når eg sett på lys so går både temp.målar og tankmålar på maks, ingen lys i instrumenta og blinklysindikatorane lyse svakt. Kan det vere jordfeil??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker som jordingsfeil ja. På min 68 så har jeg problem med at tempmåleren ikke fungerer og tankmåleren viser halv når den er tom. Det tok ganske lang tid før jeg fant ut at voltregulatoren til instrumenten ligger inne i tankmåleren. Idiotiskt å måtte bytte måleren når regulatoren er gåen....

Har også hatt problemer med lysbryteren. Det viste seg at bryteren ikke tåler H4, og det resulterte i at lysene lyste bare en gang i mellom. Men jeg kan tåle å bytte lysbryter til 2-300 kr hver 38 år.

 

FF

so many assholes, so few bullets

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 years later...
Virker som jordingsfeil ja. På min 68 så har jeg problem med at tempmåleren ikke fungerer og tankmåleren viser halv når den er tom. Det tok ganske lang tid før jeg fant ut at voltregulatoren til instrumenten ligger inne i tankmåleren. Idiotiskt å måtte bytte måleren når regulatoren er gåen....

Har også hatt problemer med lysbryteren. Det viste seg at bryteren ikke tåler H4, og det resulterte i at lysene lyste bare en gang i mellom. Men jeg kan tåle å bytte lysbryter til 2-300 kr hver 38 år.

 

FF

 

Setter du inn H4lys i en gammel amcar må du sette inn rele også, kun styrestrøm gjennom bryteren, hadde samme problem med med Camaroen min også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår