Gå til innhold

Alle Dai-eiere, skriv her!

Ranger emnet


eiriksmil

Anbefalte innlegg

1.0 charade. 85 mod. såvidt runda 100 000 nå. Da jeg fikk den hadde den gått 97 000

 

G100 eller G11? PM meg med bilde/info

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 35
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

85 er G11. Men hvor har du det ifra at Daihatsu er japansk? :P

 

Det er riktig som eiriksmil skriver at Daihatsu er Japansk. m'm

 

Det hele startet i 1907 som Hatsudoki Seizo Co.,LTD og selskapet endret navn i 1951 til Daihatsu Motor Co.,LTD

Toyota Motor Corporatin har 51,2% av eierandelene i selskapet, og dette ser man også med mange likheter på Dai og Toy modellene.

Men som mange andre bilmerker produseres også Daihatsu i flere deler av verden i dag.

 

Daihatsu har tilknytning med Korea med den tekniske samarbeidsavtalen som ble undertegnet i 1990 med Asia Motors Co.,INC

 

Jeg tror at alle Dai eiere skal være glade for at bilen IKKE er Koreansk. :)

 

;)

Steinar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er riktig som eiriksmil skriver at Daihatsu er Japansk. m'm

 

Det hele startet i 1907 som Hatsudoki Seizo Co.,LTD og selskapet endret navn i 1951 til Daihatsu Motor Co.,LTD

Toyota Motor Corporatin har 51,2% av eierandelene i selskapet, og dette ser man også med mange likheter på Dai og Toy modellene.

Men som mange andre bilmerker produseres også Daihatsu i flere deler av verden i dag.

 

Daihatsu har tilknytning med Korea med den tekniske samarbeidsavtalen som ble undertegnet i 1990 med Asia Motors Co.,INC

 

Jeg tror at alle Dai eiere skal være glade for at bilen IKKE er Koreansk. :)

 

;)

 

Oki, mr. besserwisser...

 

Om fabrikken ligger i Korea.... SÅ ER DRITEN KOREANSK...

 

(Om Ford eier Volvo, så er det ikke automatisk Amerikansk.....)

Daihatsu Modifiers Scandinavia

Facebook-Gruppen

Vi jobber for å samle Daihatsu-Norge!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Uno Racing
hadde ikke sakt nei ti de :thumb noen som vet boltsirkel til charmant?

 

EDIT : burde det ikke være mulig å fixe alu-netting i grillen?

 

 

 

boltesirkelen e vell 4x100....

 

hær e ei bra boltesirkel sia men charmanten står ikke oppført:shake

ser da at de fleste andre dai har 4x100.....

 

http://www.kompressor.no/felger/boltesirkel.htm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 year later...

navn: Kári (uttales Kaori) (islandsk guttenavn:P)

 

Alder: 17

 

Modell: Charade 1,3 16v Sedan

 

Pris (du kjøpte for, samt ny eller brukt, hvilket år): fikk av søstern vintern 2007 so rep objekt

 

Mods: bråke-filter, felger, annlegg (under construction), mere kommer;)

 

Farge: rød (lakkeres i mørkere rød i løpet av høsten håper jeg)

daihatsu chaRACE;) be amaced;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
  • 1 month later...

Navn: Ivan Nicholai Eng Hagen

 

Alder: 31

 

Modell: 1985 Daihatsu Charmant 1600 LC

 

Pris (du kjøpte for, samt ny eller brukt, hvilket år): 9500, brukt, oktober 2007

 

Mods: Kjøpt av mann på 88 år. Han hadde eid den siden 1990. Gått 168000 km. Ikke en eneste rustflekk... Veldig velhold tross alder. Bilen er EU-godkjent og går som ei kule.

 

Nettopp tatt ut 20 års gamle setetrekk som det var en del støv i ja! :) :) Interessert i litt tøffe felger til bilen, ellers trenger jeg et strøkent førersete. Det jeg har har en flenge i siden der du stiller setet inn. :)

 

Farge: Beige med beige interiør

1970 Ford 26 M

1985 Daihatsu Charmant 1600 LC

2006 Nissan X-Trail 2,2 dCi Sport

1967 Mercedes 230 Til salgs

1965 Ford Taunus 20M

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Navn: Ivan Nicholai Eng Hagen

 

Alder: 31

 

Modell: 1985 Daihatsu Charmant 1600 LC

 

Pris (du kjøpte for, samt ny eller brukt, hvilket år): 9500, brukt, oktober 2007

 

Mods: Kjøpt av mann på 88 år. Han hadde eid den siden 1990. Gått 168000 km. Ikke en eneste rustflekk... Veldig velhold tross alder. Bilen er EU-godkjent og går som ei kule.

 

Nettopp tatt ut 20 års gamle setetrekk som det var en del støv i ja! :) :) Interessert i litt tøffe felger til bilen, ellers trenger jeg et strøkent førersete. Det jeg har har en flenge i siden der du stiller setet inn. :)

 

Farge: Beige med beige interiør

 

 

Sleng inn et bilde av denne :)

Sjeldne saker å finne uten rust.. Det er vel bare n ting av felger som passer på denne. Kantfelg :) 15"x8 eller noe med najs dekkstrekk :)

 

AndeRs

GTti

244Rat 1975

FUNKSJON FØR FORM

Daihatsu Modifiers Scandinavia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...
  • 2 months later...
  • 5 months later...
  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår