Jump to content
Bilforumet.no
Sign in to follow this  
CarlOtto

hvor får en tak i Hardtop / "Lokk" til lasteplan - Lages dette i Norge?

Rate this topic

Recommended Posts

Noen av dere som vet hvor jeg kan få tak i et plast "lokk" til å ha over lasteplanet, altså et slags hardtop? Lages dette i Norge eller går det ann å få tak i via importør i Norge, evt brukt? Noen som vet? :) Tips tas i mot med stor takk.

Eksempel:

skodatopp1.jpg

skodatopp2.jpg

Mvh Carl Otto

Vel, jeg har et gul lakkert lokk liggende til min bil. Men jeg bruker det ikke da jeg har veltebøyle...... kanskje interesert i å selge....lokket er helt og med nytt handtak/lås

Du har PM ! :well

Carl Otto

Vel, jeg har et gul lakkert lokk liggende til min bil. Men jeg bruker det ikke da jeg har veltebøyle...... kanskje interesert i å selge....lokket er helt og med nytt handtak/lås

Hei ;) Jeg forsøkte å sende deg en PM, fikk du den? Hvis ikke - kan du ringe meg på 52725200 eller 93625007. Jeg er interessert i det gult lakkerte lokket ditt hvis du er interessert i å selge.

Mvh Carl Otto

Hei CDIPOWER,

Jeg har forsøkt å få tak i deg her på forumet en stund nå, men du er kanskje ikke så ofte her inne? Det er jeg som spurte etter sånn "plast-lokk" til å ha over lasteplanet på min Skoda pick-up, og så svarte du at du hadde et sånn som du kanskje kunne selge.

Kan du ringe meg når du leser dette - altså når du er her på forumet? Eller SMS så kan jeg ringe deg? Jeg har mobil tlf 93625007. Jeg er veldig interessert i det gule "lokket" som du har liggende og kan tenke meg å kjøpe det av deg.

Vennlig hilsen Carl Otto Jansen

Hei CDIPOWER,

Jeg har forsøkt å få tak i deg her på forumet en stund nå, men du er kanskje ikke så ofte her inne? Det er jeg som spurte etter sånn "plast-lokk" til å ha over lasteplanet på min Skoda pick-up, og så svarte du at du hadde et sånn som du kanskje kunne selge.

Kan du ringe meg når du leser dette - altså når du er her på forumet? Eller SMS så kan jeg ringe deg? Jeg har mobil tlf 93625007. Jeg er veldig interessert i det gule "lokket" som du har liggende og kan tenke meg å kjøpe det av deg.

Vennlig hilsen Carl Otto Jansen

Fikk du kjøpt lokket hans. Hvis ikke kan du ta kontakt direkte med Thor Holm Plastvarefabrikk. Det er de som produserer de Skoda-lokkene du hadde bilde av.

Kontaktinfo:

Thor Holm Plastvarefabrikk AS, Nerstad, N-3350 Prestfoss, Norway Tel: +47 32 71 19 00 Fax: +47 32 71 19 09 Email: post@holmplast.no