Gå til innhold

hvor får en tak i Hardtop / "Lokk" til lasteplan - Lages dette i Norge?

Ranger emnet


CarlOtto

Anbefalte innlegg

Noen av dere som vet hvor jeg kan få tak i et plast "lokk" til å ha over lasteplanet, altså et slags hardtop? Lages dette i Norge eller går det ann å få tak i via importør i Norge, evt brukt? Noen som vet? :) Tips tas i mot med stor takk.

 

Eksempel:

skodatopp1.jpg

 

skodatopp2.jpg

 

 

Mvh Carl Otto

'97 Multivan TDI, '91 Caravelle Syncro TD, '79 VW Westfalia camper, '67 Transporter varebil, '90 Golf cab

x '82 911 turbo, x '73 Transporter varebil, x '72 Transporter dobbelkabiner, x '58 1200 Boble, x '84 Golf 2 GTI, x '85 Jetta diesel....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, jeg har et gul lakkert lokk liggende til min bil. Men jeg bruker det ikke da jeg har veltebøyle...... kanskje interesert i å selge....lokket er helt og med nytt handtak/lås

 

Du har PM ! :well

 

 

Carl Otto

'97 Multivan TDI, '91 Caravelle Syncro TD, '79 VW Westfalia camper, '67 Transporter varebil, '90 Golf cab

x '82 911 turbo, x '73 Transporter varebil, x '72 Transporter dobbelkabiner, x '58 1200 Boble, x '84 Golf 2 GTI, x '85 Jetta diesel....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, jeg har et gul lakkert lokk liggende til min bil. Men jeg bruker det ikke da jeg har veltebøyle...... kanskje interesert i å selge....lokket er helt og med nytt handtak/lås

 

 

Hei ;) Jeg forsøkte å sende deg en PM, fikk du den? Hvis ikke - kan du ringe meg på 52725200 eller 93625007. Jeg er interessert i det gult lakkerte lokket ditt hvis du er interessert i å selge.

 

 

Mvh Carl Otto

'97 Multivan TDI, '91 Caravelle Syncro TD, '79 VW Westfalia camper, '67 Transporter varebil, '90 Golf cab

x '82 911 turbo, x '73 Transporter varebil, x '72 Transporter dobbelkabiner, x '58 1200 Boble, x '84 Golf 2 GTI, x '85 Jetta diesel....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei CDIPOWER,

 

Jeg har forsøkt å få tak i deg her på forumet en stund nå, men du er kanskje ikke så ofte her inne? Det er jeg som spurte etter sånn "plast-lokk" til å ha over lasteplanet på min Skoda pick-up, og så svarte du at du hadde et sånn som du kanskje kunne selge.

 

Kan du ringe meg når du leser dette - altså når du er her på forumet? Eller SMS så kan jeg ringe deg? Jeg har mobil tlf 93625007. Jeg er veldig interessert i det gule "lokket" som du har liggende og kan tenke meg å kjøpe det av deg.

 

 

Vennlig hilsen Carl Otto Jansen

'97 Multivan TDI, '91 Caravelle Syncro TD, '79 VW Westfalia camper, '67 Transporter varebil, '90 Golf cab

x '82 911 turbo, x '73 Transporter varebil, x '72 Transporter dobbelkabiner, x '58 1200 Boble, x '84 Golf 2 GTI, x '85 Jetta diesel....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 months later...
Hei CDIPOWER,

 

Jeg har forsøkt å få tak i deg her på forumet en stund nå, men du er kanskje ikke så ofte her inne? Det er jeg som spurte etter sånn "plast-lokk" til å ha over lasteplanet på min Skoda pick-up, og så svarte du at du hadde et sånn som du kanskje kunne selge.

 

Kan du ringe meg når du leser dette - altså når du er her på forumet? Eller SMS så kan jeg ringe deg? Jeg har mobil tlf 93625007. Jeg er veldig interessert i det gule "lokket" som du har liggende og kan tenke meg å kjøpe det av deg.

 

 

Vennlig hilsen Carl Otto Jansen

 

Fikk du kjøpt lokket hans. Hvis ikke kan du ta kontakt direkte med Thor Holm Plastvarefabrikk. Det er de som produserer de Skoda-lokkene du hadde bilde av.

 

Kontaktinfo:

Thor Holm Plastvarefabrikk AS, Nerstad, N-3350 Prestfoss, Norway Tel: +47 32 71 19 00 Fax: +47 32 71 19 09 Email: post@holmplast.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår