Gå til innhold

Forslag til nytt forum: CAMPING

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Har inntrykk av at de fleste som eier campingbil/vogn er ute hele tiden for å hindre oss andre i å komme frem, så de vil neppe ha noe behov for å skrive på forumet, da de sannsynligvis aldri er hjemme.

 

Som du ser på bildet her hjemmefra så kan jeg kanskje benytte Miata'en når jeg skal flerre forbi sure E30'er med uerfarne sjåfører bak rattet. fatality

 

04102005002.jpg

 

Jeg mener at i et campingforum så kunne vi diskutere chipping, slik at jeg kunne øke ytelsen på 2,8 JTD dieselen fra 128 hk til å yte like mye som "power 145" versjonen med 145 hk.

Da kunne jeg kanskje øke luken fra den slitne E30'en som prøver å holde følge. :respect

 

Fra spøk til alvor, så går campingbilene fartsgrensen og vel så det nå, både opp og ned bakkene... Fiat 2.0 liter 85 hk bensin campingbiler fra åttitalet derimot, de lager kø...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår