Gå til innhold

Banekjøring for alle....

Ranger emnet


Konrad

Anbefalte innlegg

Ja, sant det, men jeg har prøvd å ringt ganske mange ganger før, og da var det nesten aldri mulig å få tak i noen på tlf... men det kan jo være tilfeldigheter/ andre årsaker til...

 

Mvh :)

Hvis du ringer i perioden april - oktober, er du en av sinnsykt mange som ringer og spør. Telefonen ringer stort sett hele tiden, og for den ene personen som har hatt jobben, har det vært alt for mye. Men nå har det blitt opprettet en stilling til, selv om det ikke hjelper mye i ferieavviklingen. Den enkleste måten å få svar på sine spørsmål, er å sende epost til post@rudskogen.no. Send en utfyllende epost med spørsmålene du har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 158
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hvis du ringer i perioden april - oktober, er du en av sinnsykt mange som ringer og spør. Telefonen ringer stort sett hele tiden, og for den ene personen som har hatt jobben, har det vært alt for mye. Men nå har det blitt opprettet en stilling til, selv om det ikke hjelper mye i ferieavviklingen. Den enkleste måten å få svar på sine spørsmål, er å sende epost til post@rudskogen.no. Send en utfyllende epost med spørsmålene du har.

 

Okay, takker...:)

82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper,

Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv

 

96 Mercedes E230

87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri kjørt på bane med personbil før (kun kjørt litt cart)

 

Hvordan blir jeg "mottat" med en 525 e34? Regner med at de fleste kommer med søttenhundreogåttåførti hesters biler, da er det liksom ikke så kult å putre rundt i et 1.5tonn tung tysk slede med 200hk.

Det er ikke noe å snakke om en gang, bare sleng deg på! Jeg skal kjøre med en 528 som jo bare har 180hk. Har ikke pleid å være sånn ekstremt effekt hysteri på disse treffa. En kammerat kjørte med 318 i fjor :win

 

Håper det blir tørr bane i morra!

 

Hilsen Trond

- BMW 528i 85 -Langtids prosjekt

- BMW 525i

- BMW 745i

X BMW e30 med S50B30 -Morro bil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...

 

Innlegget ditt må være noe av det beste og mest saklige jeg har lest noen gang på dette forumet. :) Det burde være vanskelig å klage på et tiltak som dette!

 

Hvordan blir heatene avviklet? Blir det f.eks. inndeling i "grip" og drift"-heat?

Et smil i trafikken er den beste taktikken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At folk klarer å klage på prisen er imponerende idiotisk, er det for dyrt for noen, ikke kom! (Eller enda bedre, arranger et eget treff billigere) Det er ikke som dette er noe som blir tvunget på folk.

 

Håper det blir mange biler å se på banen i morgen, tørr asfalt og masse glade folk! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer med frisørbilen. Satser på at ikke alle skal drifte så det går å kjøre litt spor også.

De som kjører fra Oslo bør starte tidlig da det er meldt mye trafikk pga. tjuvstart på ferie og St.Hans.

Værmelding for Rakkestad/Rudskogen ser lovende ut: http://www.storm.no/vgnett/Vaer.aspx?utmx=633805&utmy=6589337&meter=114&sted=Rakkestad&maplevel=5

2004 Mazdaspeed MX-5 Turbo

 

Blog om bilen min --> http://www.mazdaspeedy.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår