Gå til innhold

Krasje = CRAP!!


Karina

Anbefalte innlegg

  • Svar 67
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Altså: Dette er et utsagn som ville vært typisk for en mann og si etter at en dame har krasjet.Ingen har faktisk sagt det enda,noe som er rart...

 

Men poenget mitt er at:Ikke ta allt som blir skrevet her på forumet så sinnsykt seriøst...Du klarer vel kanskje ikke og være useriøs og allt må vell være passende og korrekt.Litt synd,for hvis alle var sånn så hadde det blit veldig kjedelig og leve gitt..

1998 Opel Omega 2,5 V6

1988 Volvo 740-Solgt

1987 Volkswagen Golf-Solgt

 

Fartsgrenser er veiledende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Willypolly

 

Kjører du truck? :D

 

Jobba engang selv på ett lager her i Oslo (bare litt over en mnd da.. ) men jeg kan med hånda på hjerte si at det er den kjipeste og mest tafatte jobben jeg har hatt!!

 

Eneste lyspunktet var å spinne med trucken etter at gulvet var vaska og vått..

 

Jadda, litt off-topic her men.. :D

Volvo V70 D5 Premium 2003

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Golfy

Altså: Dette er et utsagn som ville vært typisk for en mann og si etter at en dame har krasjet.Ingen har faktisk sagt det enda,noe som er rart...

 

Men poenget mitt er at:Ikke ta allt som blir skrevet her på forumet så sinnsykt seriøst...Du klarer vel kanskje ikke og være useriøs og allt må vell være passende og korrekt.Litt synd,for hvis alle var sånn så hadde det blit veldig kjedelig og leve gitt..

 

Det er sikkert mange som mener det, men ingen som tørr/gidder og si det. Jeg gidder ikke å si hva jeg syntes for da blir jeg vell skutt på flekken, Menmen kjipe greier kan skje selv med den beste!

Suzuki RM125 2001 SELGES (Send PM)

 

250 4-takt er på vei :D

En japansk bil kommer til våren....:D:D:D:D

 

xHusqvarna WRE125

xKX125 1993mod

xYamaha QT:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 months later...

Synd det gikk som det gikk, håper det går bedre med den nye bilen du har nå da... Håper og du vil legge inn like mye innsats i den som den forrige, resultatet blei jo nesten en bil som er kjent på landsbasis.

 

 

Sees sikkert på Japsetreffet '04 - du finner meg i depoet kranglende med crew om å få slippe ut på banen... :D

 

Edit:

 

Til de som disser damer og bilkjøring: Selv apekatter detter ned ifra trær.

 

Og for å væra helt ærlig så er dama mi raskere enn meg til å kjøre gokart......

 

Sier vel litt om meg.. hehe...

<-- PaTeTiSk

'95 Subaru Legacy Wagon - beater. :)

nad_freak@hotmail.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Shadow_iX

Synd det gikk som det gikk, håper det går bedre med den nye bilen du har nå da... Håper og du vil legge inn like mye innsats i den som den forrige, resultatet blei jo nesten en bil som er kjent på landsbasis.

 

 

Sees sikkert på Japsetreffet '04 - du finner meg i depoet kranglende med crew om å få slippe ut på banen... :D

 

Edit:

 

Til de som disser damer og bilkjøring: Selv apekatter detter ned ifra trær.

 

Og for å væra helt ærlig så er dama mi raskere enn meg til å kjøre gokart......

 

Sier vel litt om meg.. hehe...

<-- PaTeTiSk

 

Du er dreven i og starte opp igjen gamle tråder da! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår