Gå til innhold

Full Size!

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Tengte jeg ville starte en liten tråd...

Legg ut noen bilder av din Impala og litt personalia på bilen happyhappy

 

1968 Chevrolet Impala 4dr stolpe. 90 mod 454 motor. Preppa TH 350 kasse.

12 bolt m\sperre. Weld pro-star felger.

 

rightonskien5lk.jpg

 

impalan23fc.jpg

 

impalan33hs.jpg

1987 Mercedes 300TE, 79 Chevy G30,

1968 Chevrolet Impala,

,1937 Willys overland

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Bump!

 

Alltid kjekt å se bilder av denne. Det var faktisk den første fullsizeren jeg kjørte, den gangen Jan-A eide den. Den ser virkelig flott ut nå som den har ny lakk! Og det hjelper jo litt at dere har fått på plass det siste blinklyset også :D

 

Du må få tatt noen flere bilder av den nå som det er sol og sommer!

 

Edit: Gjerne interiørbilder. Det var ikke alt for strøkent sist jeg så det, så det hadde vært kjekt å se hvordan det er nå!

_________________________

'69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bump!

 

Alltid kjekt å se bilder av denne. Det var faktisk den første fullsizeren jeg kjørte, den gangen Jan-A eide den. Den ser virkelig flott ut nå som den har ny lakk! Og det hjelper jo litt at dere har fått på plass det siste blinklyset også :D

 

Du må få tatt noen flere bilder av den nå som det er sol og sommer!

 

Edit: Gjerne interiørbilder. Det var ikke alt for strøkent sist jeg så det, så det hadde vært kjekt å se hvordan det er nå!

 

 

hehe, den gangen Jan-A hadde bilen var den godt brukt. å da sto det jo bare en sur 305 oppi der.Den er blitt litt vassere med bigblocken oppi... skal få flere bilder av bilen i sommer, men interiøret er det ikke gjort stort med enda

(all go, no show! ) hehe

 

Men er det ikke fler her på forumet som har Impala ? hmm :cool:

1987 Mercedes 300TE, 79 Chevy G30,

1968 Chevrolet Impala,

,1937 Willys overland

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og jeg har lyst på!! hehe.. spes den 68`n der oppe! har fått opp øya for den etter at "supernatural" begynt på tv norge.. der kjører de en slik bil.. groom! :D

 

mye må man evt gi for en slik en her til lands? (en som ser ok ut, og er kjørbar)

 

Bra at flere får øya opp for fullsizere...

Vet ikke hvor mye du må gi for en sånn en i dag, spørs om du er på jakt etter 4dr eller 2dr hard-topp\cupe... alt i fra 25-30" for en i sjabby stand og oppover... hehe

 

Løp å kjøp! :cool:

1987 Mercedes 300TE, 79 Chevy G30,

1968 Chevrolet Impala,

,1937 Willys overland

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er 4 dørers jeg vil ha ja! syns de ser så mye finere ut :) hehe

tror du det er en ide å skippe en slik over dammen eller?? (vet ikke hva prisen ligger på de der borte men..)

 

 

Hvis det er 4dr du vil ha, så ville jeg først kikket litt her i landet, er ikke mange 68 mod, men flere 67 og 69.

Ellers ville jeg finne en i sverige, kortere vei, og billigere... cheers

1987 Mercedes 300TE, 79 Chevy G30,

1968 Chevrolet Impala,

,1937 Willys overland

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...
  • 1 year later...
  • 4 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår