Gå til innhold

Klirrelyd i dashbord på yaris.. ?

Ranger emnet


Levin GT

Anbefalte innlegg

Hei....

Kjøpte meg en 2003 Yaris T-Sport forleden dag......Har oppdaget en klirrelyd helt framme i venstre hjørnet ved frontruten..Vil si at jeg hører det best når jeg cruiser bortover flaten i ca 60kmt på fjerde gir,men det kan variere,man må liksom høre etter den,nytter ikke å ha musikk eller varmeapperat på,men når du først har hørt den så plger det..Å kjøre rundt med dette begynner å gå meg på nervene...Har hatt av høyttalerdekselet,og hatt ute høyttaleren,men lyden er der fremdeles...

Mine foreldre hadde en yaris 1,3 sol fra 2000-2003 og denne hadde også den samme lyden...Noen Yaris eiere som kjenner til dette? Eller er det inni hodet mitt lyden kommer fra?

 

Levin GT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
Hei....

Kjøpte meg en 2003 Yaris T-Sport forleden dag......Har oppdaget en klirrelyd helt framme i venstre hjørnet ved frontruten..Vil si at jeg hører det best når jeg cruiser bortover flaten i ca 60kmt på fjerde gir,men det kan variere,man må liksom høre etter den,nytter ikke å ha musikk eller varmeapperat på,men når du først har hørt den så plger det..Å kjøre rundt med dette begynner å gå meg på nervene...Har hatt av høyttalerdekselet,og hatt ute høyttaleren,men lyden er der fremdeles...

Mine foreldre hadde en yaris 1,3 sol fra 2000-2003 og denne hadde også den samme lyden...Noen Yaris eiere som kjenner til dette? Eller er det inni hodet mitt lyden kommer fra?

 

Levin GT

 

Hmm.. Kan undersøke om vi har det samme neste gang vi kjører Versoen.. Det knirker og bråker egentlig over alt i Versoen, så det er ikke sikkert man merker en lyd fra eller til. Bare å vende seg til, blir ikke mindre ulyd ;)

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår