ChevyKen Skrevet Juni 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2003 Jeg holder på med en product review av en bilpleieserie som heter Amazing Glaze fra et amerikansk firma. I dag fikk jeg endelig tid og vær til å gi Camaroen en runde, og det blei ikke så ille :) Her er noen bilder: Produktene jeg har brukt her er vask, polish og lakkforsegler. :) Ken Siter - 86 IROC ragtop mods.. - 01 520IAT - 99 Golf ugh... X 95 Tahoe Sport mods.. www.chevyworld.net/blog Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorvetteC3 Skrevet Juni 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2003 LEKKERT! Siter Corvette 4 ever Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
le0n Skrevet Juni 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2003 Nydelig den bilen der.. Du fikk til og med sånne "stjerner" pga sola.. Nett som på teinefilm ;) Hehe... Synd at lakken på fronten din har blitt skrellet av :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kubbikkåre Skrevet Juni 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2003 :D Meget pen bil!!:D Siter Har for tiden: 1997 520 BMW Touring og 1994 VW Golf 1,4 (!!) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet Juni 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2003 Mmm, liker den bilen.. Hva sjedde med de svarte glassgreiene på frontlyktene da? De var jo herlig... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet Juni 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2003 kanskje teit spørsmål.. men er bildene editert i photoshop eller noe slik.. eller fikk du faktisk stjerner? Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChevyKen Skrevet Juni 16, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2003 Takker folkens! :) le0n, Det er faktisk ganske mange plasser at lakken ikke er helt topp, men den er styggest på front spoilern der. Skal fikse det etterhvert! Robert, De har jeg ikke hatt på de siste to årene tror jeg. Det er bare for mye stress med av og på og greier. Helios, Nei, ikke no' photoshop - det bare blir sånn med kamera mitt. Tenkte å bruke photoshop for å få fargen litt mer korrekt (den ser jo delvis orange ut på bildene) men jeg gadd ikke. :) Ken Siter - 86 IROC ragtop mods.. - 01 520IAT - 99 Golf ugh... X 95 Tahoe Sport mods.. www.chevyworld.net/blog Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cozzie Skrevet Juni 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2003 Helt fenomenal bil. Digger den! Siter - 1993 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro - 1992 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro - 1991 Audi 100 C4 2.3E AAR 10v Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet Juni 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2003 Strøøøøøken kjærre!!! :D :D :D Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hot Rod Skrevet Juni 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2003 - Siter Don't listen to old racers who never won. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The cowboy Skrevet Juni 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2003 hehe..må bare spørre.. men har du blitt forfulgt fra porsgrunn ut te brevik en gang?? av en rød honda?? om ja..det var meg.. for jeg syns det var noe kjent med bilen din på bildane her og når jeg så hvor du kom fra måtte jeg bare spørre..hehe!! du hadde da en liten (7-10 år) gutt baki.. sammen med 2 jenter/damer.. husker at hu ene jenta snudde seg og kikka stygt på oss nede i brevik..hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChevyKen Skrevet Juni 19, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2003 Takker igjen folkens! ;) The Cowboy, Det kan nok stemme det ja :D Ikke rart hun så litt rart på dere da - dere kjørte jo som noen tullekuker :) BTW, den "7-10 år gamle gutten" var nok min snart 21år gamle svigerinne som var på besøk fra usa :D:D Hun hadde nettop klipt av seg det lange håret sitt og fått seg en EKTE afro!:D:D :) Ken Siter - 86 IROC ragtop mods.. - 01 520IAT - 99 Golf ugh... X 95 Tahoe Sport mods.. www.chevyworld.net/blog Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hot Rod Skrevet Juni 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2003 Originally posted by ChevyKen Takker igjen folkens! ;) The Cowboy, Det kan nok stemme det ja :D Ikke rart hun så litt rart på dere da - dere kjørte jo som noen tullekuker :) BTW, den "7-10 år gamle gutten" var nok min snart 21år gamle svigerinne som var på besøk fra usa :D:D Hun hadde nettop klipt av seg det lange håret sitt og fått seg en EKTE afro!:D:D :) Ken Vel, der ser du. Borrelås-hår blir lett misforstått her på berget! Siter Don't listen to old racers who never won. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChevyKen Skrevet Juni 20, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2003 LOL, jada - kan nok lett bli det. Og, hun svigerinna mi hadde klippet det helt kort også, så jeg syns ikke det var så rart om noen trodde hun var gutt når de bare så hodet.. Afro er jo gjerne et _stort_ hår, men men....you get the point ;) :) Ken Siter - 86 IROC ragtop mods.. - 01 520IAT - 99 Golf ugh... X 95 Tahoe Sport mods.. www.chevyworld.net/blog Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg