Gå til innhold

Mine biler, 200 20v og v8

Ranger emnet


300ZX

Anbefalte innlegg

Å få ut ræva er ingen problem, Nesten nok med å svinge litt når det er nysnø.

Det er moro :D

 

Hehe..det er godt å høre! :D da er det bare å glede seg til man får quattro sjøl da! ;) Litt enig med de andre her, den er som skapt for vinteren! men hvis du vil ta veldig godt vare på den så står den seff inne i en god varm garasje! :)

-85 Audi 90 2,2E 10v

x91 Mazda 323 1,6 LX - Solgt til narkomane

 

Vorsprung durch technik...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 475
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hehe..det er godt å høre! :D da er det bare å glede seg til man får quattro sjøl da! ;) Litt enig med de andre her, den er som skapt for vinteren! men hvis du vil ta veldig godt vare på den så står den seff inne i en god varm garasje! :)

 

Den skal få stå rolig i garasje hele vinteren ja, får se om jeg bytter inn patrolen i en Audi Coupe typ 86 som vinterbil. Men men, vi får se:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ralliart: tror jeg så bilen din igår! møtte deg på veien...men husker faen ikke hvor akkurat nå! kunne det vært på avkjøringa inn til stjørdal sentrum?? mener å huske det...ellers var det i et annet lyskryss i tr.heim...hehe..husker ikke godt...

08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html

00'Lexus is 200 sport (solgt)

88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ralliart: tror jeg så bilen din igår! møtte deg på veien...men husker faen ikke hvor akkurat nå! kunne det vært på avkjøringa inn til stjørdal sentrum?? mener å huske det...ellers var det i et annet lyskryss i tr.heim...hehe..husker ikke godt...

 

 

Hvis du har felger med sort senter, så møtte jeg deg i lyskrysset på stjørdal ja.

Pen bil du har forresten:thumb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du har felger med sort senter, så møtte jeg deg i lyskrysset på stjørdal ja.

Pen bil du har forresten:thumb

 

stemmer det ja! kom rett fra styling tech på levanger da...akkurat montert de etter 2mnd venting! :)

08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html

00'Lexus is 200 sport (solgt)

88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så må je få spørre hvor mye du betaler i forsikring på denna gromkjerra? ;)

Bensinforbruket, åssen ligger det ann på bykjøring/langkjøring?

 

 

Gjensidige skal ha 25000 for full kasko, jeg har delkasko og betaler 7-8000,-

 

Bensinforbruk, tja kommer an på hvor tung høyrefot du har det:)

Foten min er lagd av bly, så den bruker ca 1.1 på langkjøring og 1.4 på bykjøring.

Tror ikke det skal være noe problem å få den ned på 0.9 på langkjøring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjensidige skal ha 25000 for full kasko, jeg har delkasko og betaler 7-8000,-

 

Bensinforbruk, tja kommer an på hvor tung høyrefot du har det:)

Foten min er lagd av bly, så den bruker ca 1.1 på langkjøring og 1.4 på bykjøring.

Tror ikke det skal være noe problem å få den ned på 0.9 på langkjøring.

 

Å herresatan! 25.000! trudde ikke det var så mye altså..men men..delkasko funker jo helt greit da. Kommer også ann på alder da, gammel er du?

 

hehe..du ekke alene om å ha høyrefot lagd av bly! :P tro meg..

-85 Audi 90 2,2E 10v

x91 Mazda 323 1,6 LX - Solgt til narkomane

 

Vorsprung durch technik...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å herresatan! 25.000! trudde ikke det var så mye altså..men men..delkasko funker jo helt greit da. Kommer også ann på alder da, gammel er du?

 

hehe..du ekke alene om å ha høyrefot lagd av bly! :P tro meg..

 

Trodde ikke mine egne ører jeg heller!!!!

Jeg er 22 år og har bare 30% bonus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår