Gå til innhold

Blueboy?

Ranger emnet


eiriksmil

Anbefalte innlegg

Hei,

Lever en blå Polo med skiltet "Blueboy" fortsatt? Eksisterte iallfall i 98, så den på Hellerudsletta, fant en haug med gamle bilder jeg hadde tatt av den og mange andre biler :)

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den lever. Er godt diskutert her på forumet , så bruk søkefunksjonen.

Den var i veldig bra stand , men går "rykter" om at den ikke har blitt behandlet så bra de siste 2 sesongene.

-89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker)

X-97 mod Caddy

X-97 mod Polo 6N 16v

X-98 mod KIA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den lever. Er godt diskutert her på forumet , så bruk søkefunksjonen.

Den var i veldig bra stand , men går "rykter" om at den ikke har blitt behandlet så bra de siste 2 sesongene.

 

Kan det ha vært denne jeg så? Altså, var den bygget i 1998, og var med på Volksvest, Hellerudsletta 98?

 

polo3.jpg

 

 

Så denne, men det virket som om den ble bygget senere..

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan det ha vært denne jeg så? Altså, var den bygget i 1998, og var med på Volksvest, Hellerudsletta 98?

 

polo3.jpg

 

 

Så denne, men det virket som om den ble bygget senere..

 

Stemmer det..

-89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker)

X-97 mod Caddy

X-97 mod Polo 6N 16v

X-98 mod KIA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne bilen hadde RS2-fanger allerede da den ble bygget i 97-98. Den gang var det ikke all mulig slags kopijall-fangere å få tak i, så Bjørn (som eide bilen) kjøpte inn en original RS2-fanger, som Onkel Tom og bror hans tilpassa Poloen.

 

Den kan ikke hatt RS2-fanger da jeg så den..

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, da kan det hende at nåværende eier har bytta den ut (men da er jo denne bilen redusert fra et unikat til en bil rett fra stanga, etter min mening). Da Blueboy hadde den satt i alle fall den modda Audi-fangeren på. Men dette er bortimot to år siden, så mye kan ha skjedd siden da....

Lieber Weber im Ohr als Lader am Arsch...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, da kan det hende at nåværende eier har bytta den ut (men da er jo denne bilen redusert fra et unikat til en bil rett fra stanga, etter min mening). Da Blueboy hadde den satt i alle fall den modda Audi-fangeren på. Men dette er bortimot to år siden, så mye kan ha skjedd siden da....

 

Jepp, det kan det..

 

Men merkelig nok har jeg ett bilde jeg tok i 1998 fra Hellerudsletta, med en blå Polo, Falken decal under panseret, blå og hvite beholdere i motorrom, 1.6. liters polert toppdeksel med sort deksel, blått kam-cover, åpent luftfilter, sort gitter i grill, original Polo-fanger med en syyyyk leppe, eyelids, og skiltet "BLUEBOY"..

 

 

Kan forresten scanne inn bildet og legge opp her, hvis Blueboy ikke har noe imot det..

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår