Gå til innhold

bilder: Streetmeet på Hamar 23.04

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

  • Svar 70
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

bra oppmøte,bra med folk,helt greit meg liv.

 

Max redaksjonen fikk tatt et bilde med max damene på panseret på den nye C70 cab jeg rulla rundt med. selv om det ikke var det beste cab været så var det forfriskende turer den kvelden fordet.

 

noen som fikk snapsa noen bilder av den bilen eller?

Thamazter,du tok en del regner jeg med..

 

doh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bilen til anders det der :) tøff :)

 

har du jaggu klart å fått med meg i bildet og, ikke bra :P

 

Japps! Regner med det er en S2? Ble kjørt ganske forsiktig hvertfall. Men grom var den! Eneste je ville gjort om var baklyktene! ;)

 

haha..ja gjorde visst det du..ekke lett å sjå det er deg for de som itte kjenner deg da! hehe..

 

Marvil: skulle egentlig ta noen bilder av bilen din men ble bare ittno av! får gjøre det neste gang je ser den! ;)

-85 Audi 90 2,2E 10v

x91 Mazda 323 1,6 LX - Solgt til narkomane

 

Vorsprung durch technik...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den C70'n har jeg kjørt også! Da snødde det!

 

kult. det regnet i går kveld og folk spurte om jeg trengte håndkle men det gjorde jeg ikke.

 

pen den S 40'n din,så den mange ganger. holdt på å kjøpe en lik selv for litt siden men ble ikke noe av. Får se med tida om det kanskje blir en V 50 el no,cab'n blir liksom litt dyr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mellom 150 og 200 bilder kommer i ettermiddag ;)

 

 

OK, så skrøt jeg på meg litt, både når det gjaldt antall og tidspunkter :P

 

Etter å ha gått gjennom alle bildene og fjernet de som var nokså like og de med dårlig kvalitet, sitter jeg igjen med 131 stk jeg vil vise dere :D Har brukt hele ettermiddagen og kvelden på etterbehandling samt at jeg av hensyn til bileierne har sladdet alle bilskilt.. Har jeg mye å gjøre? Jaaa :D

 

 

Meeen, nå er galleriet endelig klart.. Gjør oppmerksom på at sidene kan være litt tunge å laste da det er mye bilder.. (og for de som ikke ser det selv, nederst på hver side er det en link til neste side, og det er totalt 3 sider).

 

Her er noen smakebiter:

 

_MG_0003.JPG

 

_MG_0026.JPG

 

_MG_0084.JPG

 

_MG_0078.JPG

 

_MG_0085.JPG

 

Og adressen til resten av galleriet sier du?

 

http://www.olastuen.no/bilder_streetmeet.html

// Fredrik Olastuen //

 

---------------------------------------------

Lenke til kommentar
Del på andre sider

han hang ikke på i det heletatt, bmwm3 latterlig bil. ingen rakett er vel ikke den kebab tralla di heller. han i mb tror han bremset alt for mye jeg var langt foran han

 

Å kaste seg ut slik var bare en av flere ting som var helt bak mål. Vet du f.eks hva dobbel sperrelinje betyr?

Og kjørte jeg som jeg skulle hatt en rakett?

 

Auda...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår