Gå til innhold

Bilder av 124-serien


FriX-244TiC

Anbefalte innlegg

  • Svar 408
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

er det virkelig ikke EN eneste 124 med riktig stil her?:(

 

du mener notodden stuket? notodden stuket er vel noe alla dette: ihjelkappa fjører foran, løsna på nivomat reguleringa så nivomat demperene står å truer med å sprenge seg selv, og må ikke glemme jenta i passajser setet som ikke har fått mensen enda?

jenvey throttlebodies 40mm selges!

adaptere for g60bremser til golf mk1 selges!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pent interiør! :)

 

er det virkelig ikke EN eneste 124 med riktig stil her?:(

 

Er det Notodden som har bestemt hvordan en W124 skal se ut? Bare sånn fordi du alltid må komme drassende med det stedet... Har ikke fått senka dritten min ennå men utover det ser jeg ikke så mye galt med min egen iallfall.. Kantfelger har jeg ikke giddet å kjøpe ennå, men payer du skal jeg lett glede deg..

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er dette helt klassisk tyskerstuk og ikke noe 'Notodden/Bø-stuk'. Kanskje de kan bygge biler i bygder i Telemark, sier ikke noe på det, men de skal ikke ha cred for stilen..

 

no00831px3.jpg

 

Ikke min, dessverre..

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

WALD er helt riktig japansk :) Snakket om bilen fra Lunde jeg, den dieseldyret la opp, det er mer tyskerstuk enn VIP. Men alt går over i hverandre, derfor blir det ekstra dumt å pjatte om Notodden über alles hele tiden..

 

Tja, mye senk, US blinklys, kanskje noen dypere felger etterhvert :) Men aller først bytte en stikkaksling, haha :)

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dscn0342.jpg

 

denne, bare med 16-17" kantfelger, minimum 10" bak.. Denne er fra Lunde, et steinkast fra bø og notodden, så ikke rart den er så og si dønn perfekt.

 

Mener å ha sett flere av slike biler jeg? hmm hvor var no d? JO OVERALT! satt å så litt på nettet her en dag også.. og fant denne!

DSC05018.jpg

DSC05031.jpg

DSC05030.jpg

DSC05021.jpg

 

så hva synes Notodden om denne da? hadde jeg blitt kastet steiner på om jeg hadde kommet kjørende med denne?^

 

PS: Ikke min bil dette altså..

Mercedes Benz E280

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den er for høy;) og har to dører for lite. Bredding bak er det heller ingen som har.. blir ikke kasta stein på nei! hehe

 

velger å legge ut linken til tråden til han som eier den så kan du klage til han!

 

http://www.benzworld.org/forums/w124-e-ce-d-td-class/1316301-e320-coupe-widebody-conversion.html

 

Desverre har jeg verken tid eller penger til å gjøre det han har greid og gjort med sin.. men en gang i tiden kan det jo skje.

 

2 dører for lite sier du? så vidt jeg vet er denne ca like lang som en sedan, har bare ett mye større bagasjerom.. kan stable 4 felger med dekk (205/55-16'') uten noe problem..!

 

Lurer litt på om din perfekte 124 ser litt slik ut:

647_i_2.jpg

her er d jo 4 dører, kant felger, ja egentlig alt man kan tenke seg! jo er jo litt bredda, men da får en bare enda større felger bak!!! jippi kansje litt høy da, men det er jo bare å kappe fjæran, eller fjern dæm totalt;) da får du den lav da!! sota ruter er det, hvit bil og greier, faaan kor fin;)

Endret av Laggis

Mercedes Benz E280

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår