Gå til innhold

Problem med iTrip i Audi radio/cd-anlegg.

Ranger emnet


el_nino

Anbefalte innlegg

Kjøpte meg ein iPod Nano og ein Griffin iTrip til bilen min (Audi TT).

Tenkte det skulle gjere susen, så slepp eg å høyre på "vanlege" cdar, og radio/kassett.

Men så viser det seg att eg fekk litt problem når eg skulle teste ut iPod`en og iTrip`en i bilen idag. For att eg skal få bruke iTrip`en, så må eg finne ein radiofrevens som ikkje er i bruk. Når eg då ha funne ein slik frekvens, f.eks 88.9. Så går det 2 sekund, også startar anlegget å pipe. Det er fordi anlegget ikkje vil lagre ein kanal som det er støy på. Og difor får eg ikkje sjansen til å bruke iTrip`en.

Eg har Bose Concert systemet.

Nokon som har tips eller triks for att eg skal få dette til å funke? f.eks slik att anlegget vil lagre ein kanal det er støy på, og dermed att eg kan høyre på iPod`en...

`00 Audi TT 1,8 TQ

`95 Honda Civic LSi Coupe [solgt]

`87 Nissan Bluebird [spikar]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har prøvd på det i min Vectra, jækla mye knot i starten, fikk aldri iTripen til å fungere. Men jeg gjorde det på en annen måte..

Jeg stilte radioen inn på en helt vanlig radiokanal, som f.eks FM 103,9.

Deretter hadde jeg lastet inn alle iTripfilene fra CDen som medfulgte i pakken (har du gjort dette?) Så satt jeg iPoden m/ filen som heter noe sånt:

iTrip 103,9. Så ventet jeg i noen sekunder, radioen ble helt stille, så gikk jeg tilbake til sanger, f.eks Phil Collins, så enter, så ble det lyd fra høyttalerene, verre var det ikke for meg iallfall, så good luck man ;)

VectraB96

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har prøvd på det i min Vectra, jækla mye knot i starten, fikk aldri iTripen til å fungere. Men jeg gjorde det på en annen måte..

Jeg stilte radioen inn på en helt vanlig radiokanal, som f.eks FM 103,9.

Deretter hadde jeg lastet inn alle iTripfilene fra CDen som medfulgte i pakken (har du gjort dette?) Så satt jeg iPoden m/ filen som heter noe sånt:

iTrip 103,9. Så ventet jeg i noen sekunder, radioen ble helt stille, så gikk jeg tilbake til sanger, f.eks Phil Collins, så enter, så ble det lyd fra høyttalerene, verre var det ikke for meg iallfall, så good luck man ;)

 

Prøvde det du anbefalte, men det gjekk ikkje...radioen ble ikkje heilt stille, dessverre...men takk for tipset.. :)

 

Nokon andre tips på lager, folkens?

`00 Audi TT 1,8 TQ

`95 Honda Civic LSi Coupe [solgt]

`87 Nissan Bluebird [spikar]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår