Gå til innhold

Skyline i Odda

Ranger emnet


le0n

Anbefalte innlegg

  • Svar 33
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Stemmer, det ligger mellom Etne og Haugesund ja..

Men vikebygd mellom Utne og Odda finnes ikke, den er jeg ganke sikker på siden jeg er fra motsatt side av fjorden:) Må det være ett sånn veldig lokalt gardsnavn i så fall..

 

 

Sorry, det er vist en plass på vestsiden av fjorden som heter vikebygd.. Ligger rett utenfor Nå:) My bad...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen du snakker om er en Nissan Skyline GT-R(?) 33

bilen er svart sant?

Kommer faktisk om eg skal væra heilt nøyaktig fra Tyssedal.

Bilen er høyrestyrt og han som eiger den er vel 38år gammel om eg ikkje har bomma heilt på alder her..

Jobber med pappa så har iallefall fått med meg kem så eiger den ;)

 

Før han kjøpte denne bilen hadde han iallefall en Honda S2000.

 

Kan sikkert finne ut mere info og skaffe et bilde om det er ønske for det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen du snakker om er en Nissan Skyline GT-R(?) 33

bilen er svart sant?

Kommer faktisk om eg skal væra heilt nøyaktig fra Tyssedal.

Bilen er høyrestyrt og han som eiger den er vel 38år gammel om eg ikkje har bomma heilt på alder her..

Jobber med pappa så har iallefall fått med meg kem så eiger den ;)

 

Før han kjøpte denne bilen hadde han iallefall en Honda S2000.

 

Kan sikkert finne ut mere info og skaffe et bilde om det er ønske for det :)

 

Okay, tyssedal kan stemme ja. Møtte han i tunnelen der en gang:)

Husker ikke hvilken farge den var faktisk, men var mørk ja..

 

Honda S2000? Tviler jeg på, da kan han ikke ha brukt den iallefall.. Alldri sett iallefall.. Sikker på at det ikke var en styla Mx-5? Hehe...

 

Ja, skaff gjerne mer info og bilder:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja må være den Mx-5`n... hehe

Eg har aldri sett noen S2000 her...

 

Skjønner heller ikke det med at det er råe biler i odda, har ikke sett en eg enda...

Men så er jo smaken som baken..

 

Går jo en skyline nå da, noe 200sx, mx-5, Subaru Impreza WRX fra din side av fjorden, ett par ok civicer, og masse sarva cosworter for de som liker den slags:)

 

Går en jævli feit alfa romeo her da, den svarte fra 70-tallet:) Husker ikke modellbetegnelsen, men tøff er den:)

Også er det jo en i tyssadal som hadde Octavia RS, den var dødsfet.. Etter det kjørte han jævli fin Superb og nå i rå liten gul Fabia.. Tror det er samme personenen iallefall.. Også gikk det jo en sølvgrå Octavia RS stv og en stund, og 850 T5R...

 

Også har jo Thord på Essoen hora noen xl-7 og grand vitara nå, men fete hjul og masse chrome.. Tøft det da:)

 

Ikke akuratt mye rått, men noen ok:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår