Gå til innhold

LAKSEN: VW Golf Mk1 bruksbilen "Loppa" etter den gamle skolen.

Ranger emnet


laksen

Anbefalte innlegg

  • 3 weeks later...
  • Svar 99
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Som sikkert flere har fått med seg ble bilen for en kort stund siden stjålet og ramponert. For å lese mer om dette sjekk denne: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=114889

 

Jeg trenger sårt deler til denne bilen så sjekk linken! Loppa skal på veien igjen!

Mercedes W210 - Vw Golf MK2 TD "ShabbyLooker" - Opel Record C Caravan V8 Prosjekt - Dodge Dart 4d til 2dHT ombygging

(x)Audi Coupe 1993 - (x)Vw Jetta 1983 - (x)Vw Golf "Loppa" MK1 - (x)Audi Coupe 2.8V6Q

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Hei hei alle iverige lesere... øøøh...

 

Lenge siden det har skjedd noe. Grunnen til det er at bilen har måtte bli taksert etter at den ble stjålet og "vraket". Bilen er stemplet død, men jeg gir ikke opp. Driver nå for fullt og sammler sammen deler for å få den på veien igjen!

 

Har hentet meg noen deler, eller "bætar" som det heter her i odalen :)

Frontrute donert av de aller vaerste skal nevnes :) Takker for det.

Krom dørhåndtak.

Nye sota lamper med kryss i.

Krom speil (desverre feil type. Må modifiseres litt)

Begge bærebruene henter jeg i morgen.

Ny kromfanger er forhåpentligvis på vei i posten.

Høydejusterbart er på vei... Laaang leveringstid...

Har KANSKJE fått tak i BBS RS 7x15.

Pirelli P-slot til vinterhjul.

 

Strekker budsjettet til så blir det beige Wolfsburgmatter, kromfanger bak og kromlister rund baut.

 

edit: Bilder av bilen slik den ser ut etter at den ble stjålet vil bli publisert sammen med bilder av de nye delene så fort tiden strekker til. Ekke greit å være bonde, student, butikkansatt, bilbygger og tøffel (kjerringa) samtidig :p

Mercedes W210 - Vw Golf MK2 TD "ShabbyLooker" - Opel Record C Caravan V8 Prosjekt - Dodge Dart 4d til 2dHT ombygging

(x)Audi Coupe 1993 - (x)Vw Jetta 1983 - (x)Vw Golf "Loppa" MK1 - (x)Audi Coupe 2.8V6Q

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synst det var skikkelig kjipt at bilen ble stjålet og ramponert! J**** drittunger som ikke har noe bedre og gjøre! :deng Håper bilen kommer på veien igjen, en slik rå bil må ikke få diagnosen død! Alt ordner seg til slutt! :usa:

En vakker dag så får jeg nok lappen på bil ....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt snacks...

 

230232.jpg

13" hjul. Må ha spacer for at de ikke skal subbe i caliper`n.

 

225607.jpg

Pirelli P-slot 14" som skal legges i dreibenken og polleres opp. Får man senterkopper til disse?

 

225520.jpg

13" Ats felger som skal sandblåses og pulverlakkeres for så å polleres. Har bare 2 stk så hvis noen har en eller to så er det bare å skrike ut. Vet at det er mulig å kjøpe i tyskland, men gidder ikke legge så mye penger i det.

 

230402.jpg

Trist syn for oss som liker disse fittipaldifelgene. 2 felger ble filler da bilen ble stjålet. Trenger derfor et sett med friske old schoolfelger.

 

225848.jpg

Dørhandtak rusla inn døra her sammen med disse:

 

225821.jpg

...kromspeilene.

 

225737.jpg

Ikke de råeste lampene, men helt greie. Ikke helt blanke, men litt blankere enn orginalt, sota og kryss.

Mercedes W210 - Vw Golf MK2 TD "ShabbyLooker" - Opel Record C Caravan V8 Prosjekt - Dodge Dart 4d til 2dHT ombygging

(x)Audi Coupe 1993 - (x)Vw Jetta 1983 - (x)Vw Golf "Loppa" MK1 - (x)Audi Coupe 2.8V6Q

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor breie, å hvordan merke?? Nice felger.. Selge?? ;D

Godt at du er i gang igjen.. Måtte folka som bøffa den brenne:ratatatat :P

 

Er bare 5,5x13. På godt norsk er det høyt ET med tanke på at der er fin kant på dem. Orginal Opel felg fra 1968. Er ikke strøkne. Trenger MANGE timer med pollering for å få de fine.

 

Sikkert til salgs de, men jeg tror det er mer verdi for meg å ha dem selv. Ga dyre penger for dem. Snakker vi rundt 2500 kan vi sikkert diskutere det.

Endret av laksen

Mercedes W210 - Vw Golf MK2 TD "ShabbyLooker" - Opel Record C Caravan V8 Prosjekt - Dodge Dart 4d til 2dHT ombygging

(x)Audi Coupe 1993 - (x)Vw Jetta 1983 - (x)Vw Golf "Loppa" MK1 - (x)Audi Coupe 2.8V6Q

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var synd med bilen din da :(

Fått samlet sammen nok deler til at den snart kan kjøres igjen eller?

 

Jeg har snart alle delene som trengs. Mangler bare moe småtteri, men bilen blir nok aldri slik den var. Har rett og slett ikke tid til å rette ut skjerma og panseret før sommeren, så da får jeg bare kjøre slik den er. Er ikke snakk om store bulkene, men de legges jo merke til...

 

Bare jeg får fatt i noen fittipaldi eller noe annet snacks så får jeg si meg fornøyd. Har så mange andre biler å dulle med...

Endret av laksen

Mercedes W210 - Vw Golf MK2 TD "ShabbyLooker" - Opel Record C Caravan V8 Prosjekt - Dodge Dart 4d til 2dHT ombygging

(x)Audi Coupe 1993 - (x)Vw Jetta 1983 - (x)Vw Golf "Loppa" MK1 - (x)Audi Coupe 2.8V6Q

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår